تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

تفاهم نامه‌ی میان دستگاهی روابط عمومی های ادارات کل تابع وزارت آموزش و پرورش در استان ایلام منعقد خواهد شد

تفاهم نامه‌ی میان دستگاهی روابط عمومی های ادارات کل تابع وزارت آموزش و پرورش در استان ایلام منعقد خواهد شد
.

 

نگاه اقتصاد – مسعود احمدیان: در راستای برنامه‌های ابلاغی مرکز روابط عمومی وزارت تفاهم نامه بین دستگاهی میان روابط عمومی های ادارات کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام منعقد شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام در راستای برنامه‌های ابلاغی مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و در جریان گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان مقرر شد تفاهم نامه بین دستگاهی میان روابط عمومی های ادارات کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام منعقد شود.

 

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر می شود همکاری های میان دستگاهی بین روابط عمومی های سه اداره کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در موضوعات مختلف مانند همکاری های چندجانبه، پوشش اخبار، برنامه های حوزه‌ی فرهنگی و فضای مجازی، رسانه‌ای، تجهیزات و امکانات و …. صورت گیرد.

 

مسعود احمدیان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام در این باره گفت: با توجه به سیاست های مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در راستای چیدمان جدید و تدوین آرایش جدید رسانه ای، در حاشیه‌ی گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان ها و مناطق استان و با دعوت از مسولان روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس و کانون پرورش فکری کودکان توافق اولیه برای انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دستگاههای مرتبط با آموزش و پرورش در سطح استان به عمل آمد تا در مواقع لزوم شاهد همکاری های بیش از پیش بین نهاد های مرتبط دستگاه تعلیم و تربیت به ویژه در حوزه‌ی رسانه ای و تبیین ماموریت های سازمانی باشیم.

 

وی در پایان اضافه کرد: تلاش بر این است از ظرفیت سایر ارگان های مرتبط با دستگاه فرهنگی از جمله روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و خبرگزاری پانا برای همکاری ها آینده استفاده لازم به عمل آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.