تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

مراسم یادبود سردار سرافراز اسلام شهید سید رضی موسوی برگزار شد + گزارش تصویری

مراسم یادبود سردار سرافراز اسلام شهید سید رضی موسوی برگزار شد  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار رشيد اسلام شهیدسید رضی موسوی امروز شنبه در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س)برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد؛ در این مراسم باشکوه که جمع کثیری از مردم، کارکنان نهادها و ارگانهای دولتی، انتظامی و نظامی و بویژه همرزمان این شهید والا مقام حضور داشتند، سعید حدادیان مداح اهل بیت در وصف شهید رضی، یار دیرینه اش شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عزیز به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداخت.

سرلشگر حسین سلامی، سردار اسماعیل قاآنی، سردار امیر علی حاجی زاده، سردار احمدرضا رادان، سردار محمد پاکپور، سردار حسن حسن زاده و جمع کثیری از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان لشکری و کشوری در این مراسم حضور داشتند.

خاطر نشان می سازد: سردار موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه بود که پنجم دی ماه در حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی در زینبیه به درجه شهادت نائل آمد.

پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و گروه رسانه‌ای ندای زاگرس شهادت این اسطوره مقاومت و شجاعت را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، همرزمان این شهید بزرگوار و بالاخص خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.