-

-

روند بستری کرونا در ایلام کاهشی است
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روند بستری کرونا در استان کاهشی است و با احتساب پنج بستری جدید ۳۲ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.
-

تاثیر الکل روی پوست چیست؟
تهران - متخصص پوست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به مصرف بیسابقه الکل روی پوست در دوران کرونا گفت: استفاده از الکل برای ضدعفونی کردن پوست موجب بروز اختلالاتی موسوم به درماتیت تماسی تحریکی میشود.
-

رعایت پروتکلهای بهداشتی به کمترین حد از اواسط آبان تاکنون رسیده است
تهران - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی در کشور به ۷۱.۷۶ درصد رسیده که این میزان کمترین درصد رعایت پروتکلهای بهداشتی از اواسط آبان ماه تاکنون است.
-

کرونا دومین عامل فوت در ایلام است
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه عوم پزشکی ایلام نیز در این نشست گفت: دومین عامل فوت در استان ایلام پس از بیماری های قلبی و سرطان شیوع کرونا است که تاکنون ۶۶۴ نفر را در ایلام به کام مرگ کشانده است.
-

۴۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به ۱۳ بستری جدید کرونا در این استان، گفت: در حال حاضر ۴۰ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند.
-

۱۸ روز بدون فوتی کرونا در ایلام ثبت شد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۸ روز از بیستم بهمن ماه گذشته تا کنون هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در این استان ثبت نشده است.
-

مصونیت واکسنهای کرونا موقتی است
تهران - رئیس مرکز اطلاعرسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هنوز برای قضاوت درباره مدت زمان ایمنیزایی و مصونیت پس از تزریق واکسنهای کرونا زود است اما در مورد همه واکسنهای موجود در دنیا مدت زمان بیش از هفت یا هشت ماه مصونیت پیشبینی نمیشود.
-

مبتلایان کرونای جهش یافته در دهلران ایلام به ۱۴ مورد افزایش یافت
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۲ مورد از نمونههای ارسالی به مرکز برای تشخیص کرونای جهش یافته مورد تایید قرار گرفت که با احتساب ۲ مورد قبلی، تعداد مبتلایان این ویروس در شهرستان دهلران به ۱۴مورد افزایش یافت.
-

سهل انگاری؛قرنطینه و تشدید کرونا * طاهر جمشیدزاده
نگاه اقتصاد - متأسفانه بعضی از استانهای کشور نظیر خوزستان بنا به اعلام سعید نمکی وزیر بهداشت و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان وارد خیز چهارم شده اند و با اینکه به گفته نیسی فرماندار اهواز وضعیت کرونا در خوزستان قرمز و بحرانی است و روز سه شنبه تمام ادارات و ارگان های دولتی بجز مراکز خدمات رسان شهر اهواز تعطیل شدند.
