-

شهروندان تا ۴۸ ساعت از مصرف گوشت تازه خودداری کنند
ایلام -معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو از مصرف گوشت تازه تا ۴۸ ساعت خودداری و گوشت را قبل از مصرف در دمای صفر تا چهار درجه قرار دهید.
-

پنج بیمار کرونایی در مرکز درمانی ایلام بستری هستند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲ بیمار کرونایی جدید مربوط به شهرستان های چرداول و دهلران در ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند و مجموع بستری های استان هم اکنون پنج نفر است.
-

یک بیمار جدید کرونایی در ایلام بستری شد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: یک بیمار کرونایی جدید مربوط به شهرستان ایلام در ۲۴ ساعت گذشته بستری شد و مجموع بستری های استان سه نفر است.
-

یک مورد ابتلا به تب کریمه کنگو در ایلام شناسایی شد
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: یک مورد ابتلا به تب کریمه کنگو در ایلام شناسایی شد که در بخش ایزوله یکی از مراکز درمانی ایلام بستری و تحت درمان است.
-

بیستمین روز بدون فوتی کرونا در ایلام
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مورد فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشده و ایلام بیستمین روز بدون فوتی را سپری کرد.
-

چهار شهرستان ایلام در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: وضعیت کرونا در چهار شهرستان این استان در جدیدترین رنگ بندی اعلام شده از زرد به آبی تغییر یافت.
-

ثبت سیزدهمین روز بدون فوتی کرونا در ایلام
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه در ۱۳ روز گذشته در استان فوتی کرونا نداشته ایم، گفت: شبانه روز گذشته پنج بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و بستری های موجود در استان پنج نفر است.
-

یک هفته بدون فوتی کرونا در ایلام
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در شبانه روز گذشته مورد فوتی کرونا ثبت نشده و این استان یک هفته بدون فوتی را پشت سر گذاشت.
-

دیدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با استاندار ایلام
ایلام - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با همراهی مسئول نهاد رهبری، مشاور اجرایی ریاست دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه با استاندار ایلام دیدار و در رابطه با مسائل و موضوعات مربوط به حوزه سلامت گفتگو نمودند.
-

۱۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی ایلام بستری هستند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کرونا چهار ایلامی دیگر را شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری کرد و هم اکنون بستری های استان ۱۳ نفر است.
