کد خبر : 127996
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 19:18

شهردار کرمانشاه رییس کمیته مسئولیت اجتماعی مجمع شهرداران آسیایی شد

شهردار کرمانشاه رییس کمیته مسئولیت اجتماعی مجمع شهرداران آسیایی شد
نگاه اقتصاد
کرمانشاه- شهردار کرمانشاه در جریان برگزاری مجمع شهرداران آسیایی، با رأی اکثریت اعضای مجمع به عنوان رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی مجمع شهرداران آسیایی انتخاب شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، مظفر تیموری، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، روز چهارشنبه اعلام کرد که دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی نیز با حضور شهردار کرمانشاه برگزار شد.
این نشست و اجتماع ۲ روزه که با شرکت شهرداران شهرهایی از کشورهای مختلف از جمله آنکارا (ترکیه)، دوشنبه (تاجیکستان)، و کازان (روسیه) همراه است، صبح روز چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۳، در سالن رودکی برج میلاد تهران آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.
تیموری با ذکر اینکه هدف اصلی این کنفرانس تسهیل تبادل بهترین شیوه‌ها در حوزه گردشگری شهری میان شهرهای عضو است افزود: نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه، سخنران ویژه این مراسم ارزشمند و باشکوه خواهد بود.
وی ادامه داد: این کنفرانس با گردهم‌آوردن مدیران شهری از شهرهای مختلف آسیایی، فرصتی را فراهم می‌کند تا دیدگاه‌ها و شیوه‌های توسعه گردشگری شهری خود را به اشتراک بگذارند و در نهایت به شهرها در توسعه و اجرای استراتژی‌های مؤثر در گردشگری شهری کمک کند.
کنفرانس آینده موضوعات متعددی از جمله تحلیل تأثیرات اقتصادی و اجتماعی بر گردشگری شهری، تدوین استراتژی‌های گردشگری پایدار، اجرای تکنیک‌های مؤثر بازاریابی و تبلیغ مقاصد گردشگری شهری، کاهش تأثیرات منفی گردشگری بر جوامع محلی و بهره‌برداری از فناوری برای بهبود تجربه گردشگری را پوشش خواهد داد./ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.