کد خبر : 131673
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آبان 1403 - 16:31

وزیر ارتباطات خبر داد:

وزارت ارتباطات پل ارتباطی میان بخش خصوصی و کشورهای دیگر/پیگیری دیپلماسی فناوری

وزارت ارتباطات پل ارتباطی میان بخش خصوصی و کشورهای دیگر/پیگیری دیپلماسی فناوری
نگاه اقتصاد
تهران – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیپلماسی فناوری را یکی از محورهای اصلی دولت چهاردهم دانست و گفت: سعی داریم در این وزارتخانه پل ارتباطی بخش خصوصی با کشورها و شرکت‌های دیگر باشیم و به این واسطه بستری را برای فعالیت شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان در دیگر کشورها فراهم کنیم.  
سید ستار هاشمی که برای پیگیری دیپلماسی فناوری امروز پنج‌شنبه به کوبا و ونزوئلا سفر کرد، قبل از ترک تهران در گفت‌وگویی به تشریح اهداف این سفر پرداخت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: امروز با هیات همراه از متخصصان و همکاران وزارت ارتباطات عازم سفر به ونزوئلا و کوبا هستیم. در این سفر دیپلماسی فناوری را به عنوان یکی از محورهای ویژه دولت چهاردهم دنبال می‌کنیم.
وی تاکید کرد: برنامه‌های متنوعی در این سفر تدارک دیده شده و دیدار با مقامات ونزوئلا و کوبا در دستور کار است.
هاشمی خاطرنشان کرد: در این سفر ظرفیت‌های خوبی وجود خواهد داشت. برخی از شرکت‌ها کار خود را دنبال می‌کنند و برخی شرکت‌ها نیز می‌توانند مراحل اولیه آشنایی با شرکت‌های خارجی را طی کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این سفر حضور در چهلمین نمایشگاه حوزه فناوری در کوبا و امضای تفاهمنامه در حوزه پستی را دنبال خواهیم کرد که به تسهیل ارتباطات و توسعه زیرساخت‌های پستی دو کشور کمک می‌کند./ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.