سومین جلسه کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران برگزار شد

نگاه اقتصاد
سومین جلسه کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم روز یکشنبه ۱۶ دی ماه به ریاست دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران و با حضور اعضا کمیته، برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این جلسه، نتایج طرح سلامت، بازنگری گلوگاه های فساد خیز ، گزارش اقدامات انجام شده ، پیشنهاد بازنگری اعضا کمیته و سایر موضوعات مرتبط مورد بحث و بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.
گفتنی است؛ در ابتدای جلسه هر یک از اعضای کمیته دیدگاه ها و نقطه نظرات خودرا در خصوص موصوعات مطروحه اعلام داشتند و در پایان دکتر شیری مدیر عامل بانک رهنمود های لازم را ارائه کردند.
برچسب ها :اقتصاد ، اقتصادی ، بانک ، بانک ها ، بانکداری ، بانکی ، پست بانک ، پست بانک ایران ، تهران ، دکتر بهزاد شیری ، شبکه بانکی ، صیانت از حقوق مردم ، کمیته ارتقا سلامت ، مدیر عامل پست بانک ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰