رئیس دانشگاه ایلام: کنشگری نهادهای علمی، فناوری و بازار لازمه پیشرفت است

به گزارش نگاه اقتصاد و به نقل از ایرنا، «همایون مراد نژادی» روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری ایلام اظهار کرد: همافزایی و همکاری میان نهاد علم، فناوری و بازار، زیستبوم نوآوری را تقویت کرده و مسیر دانشگاههای نسل سوم را هموار میکند.
وی افزود در سالهای گذشته نهاد فناوری در ایلام رشد قابل توجهی داشته و مراکز متعدد فناوری فعال شده است که بارزترین آنها پارک علم و فناوری استان است که توانسته پیوند مؤثری با دانشگاهها و نهاد علم برقرار کند.
رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به برنامههای دولت چهاردهم در حوزه توسعه علمی، بیان کرد: انتظار میرود در دولت دکتر پزشکیان، محور توسعه استانها مبتنی بر سیاستگذاری علمی و کارشناسی دانشگاهها باشد و درهای تصمیمسازی و تصمیمگیری کشور بیش از پیش به روی جامعه دانشگاهی باز شود.
وی با قدردانی از خدمات رئیس پیشین پارک علم و فناوری، ابراز امیدواری کرد که با آغاز به کار مدیریت جدید این همکاریها بیش از پیش تقویت شود.
در ادامه این آیین قرار است «محمدنبی شهیکی»، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحققیات و فناوری «باقر درویشی» را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام معرفی کند.
شهیکی همچنین از خدمات «محمدرضا ولیزاده» مسئول پیشین این نهاد علمی فناوری قدردانی خواهد کرد./ایرنا
برچسب ها :ایلام ، پارک علم و فناوری ، دانشگاه ایلام ، دولت چهاردهم ، فناوری ، کنشگری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰