کد خبر : 145186
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1404 - 16:04

پیروانی در پرسپولیس ماندگار شد

پیروانی در پرسپولیس ماندگار شد
تهران- افشین پیروانی پس از گفت‌وگو با مدیر عامل پرسپولیس، قرارداد خود با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش نگاه اقتصاد و به نقل از ایرنا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز پنجشنبه با حضور در باشگاه و پس از گفت‌وگو با رضا درویش مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد.

بازیکن، کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس از مهرماه سال ۱۳۹۸ تاکنون به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس فعالیت دارد و در فصل آتی نیز همراه سرخ‌پوشان خواهد بود.

او طی سال‌های اخیر، افتخارات زیادی را با پرسپولیس به دست آورده است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.