پیروانی در پرسپولیس ماندگار شد

تهران- افشین پیروانی پس از گفتوگو با مدیر عامل پرسپولیس، قرارداد خود با این باشگاه تمدید کرد.
به گزارش نگاه اقتصاد و به نقل از ایرنا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز پنجشنبه با حضور در باشگاه و پس از گفتوگو با رضا درویش مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد.
بازیکن، کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس از مهرماه سال ۱۳۹۸ تاکنون به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس فعالیت دارد و در فصل آتی نیز همراه سرخپوشان خواهد بود.
او طی سالهای اخیر، افتخارات زیادی را با پرسپولیس به دست آورده است.
برچسب ها :افشین پیروانی ، باشگاه پرسپولیس ، پرسپولیس ، پیروانی ، فوتبال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰