پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

به گزارش نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
فرا رسیدن دوم شهریور ماه، آغاز هفته دولت و یاد و خاطر شهدای بزرگوار رجایی و باهنر، که با ایثار، صداقت و تعهد ستودنی، منشأ خدمات شایسته و ماندگار در عرصه خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند را گرامی میداریم.
هفته دولت، نمادی از تعهد جدی و عزم راسخ مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی برای تحقق توسعه همهجانبه، ارتقاء شاخصهای عدالت اجتماعی و تقویت رفاه عمومی مردم شریف کشور عزیزمان ایران اسلامی و یادآور ضرورت پایبندی به ارزشهای اخلاقی، شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی در تمامی سطوح مدیریتی و اجرایی است.
بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از نهادهای مالی پیشرو و متعهد به مسئولیتهای اجتماعی، مفتخر است در راستای تحقق اهداف دولت محترم و خدمت به اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران، بازنشستگان و بیمهشدگان، با ارائه خدمات گسترده بانکی نقشی مؤثر و راهبردی ایفا کند.
از درگاه خداوند متعال برای همه کارگزاران دولت که از تمامی ظرفیت های خود با عزمی راسخ به مردم شریف و میهن عزیزمان خدمت میکنند آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون داشته و امیدوارم با همدلی، همافزایی و تلاش مستمر، شاهد تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای شاخصهای توسعه و رفاه در کشور باشیم.
اسماعیل للـهگانی
برچسب ها :اقتصاد ، اقتصادی ، بانک ، بانک رفاه ، بانک رفاه کارگران ، بانک ها ، بانکداری ، بانکی ، پیام تبریک ، تهران ، دکتر اسماعیل للـهگانی ، شبکه بانکی ، مشتری ، مشتری بانک ، مشتریان ، هفته دولت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰