در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت / توقیف ۸۸ دستگاه خودرو هنجارشکن طی ۱۲ ساعت گذشته در بام ایلام

سردار “جمال سلمانی” در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح جزئیات این طرح اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء احساس امنیت و آرامش در بین شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطع با رانندگان متخلف و هنجار شکن در بلوار پژوهش و بام ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در طول اجرای این طرح، مأموران انتظامی و پلیس راهور با رصد دقیق و حضور میدانی، تعداد ۶۸ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت را که اقدام به حرکات نمایشی، دوردور، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، استفاده از چراغهای زنون، اگزوزهای نامتعارف و تغییر در ساختار وسیله نقلیه کرده بودند، شناسایی و ضمن اعمال قانون، توقیف شدند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه این طرح با همکاری دستگاه قضائی تا تحقق کامل آرامش و امنیت اجتماعی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: هدف پلیس، ایجاد نظم، آرامش و امنیت پایدار برای شهروندان است و برخورد با هرگونه هنجارشکنی در معابر عمومی با قاطعیت و بدون اغماض استمرار خواهد داشت.
سردار سلمانی در پایان با قدردانی از همراهی و همکاری مردم فهیم استان و دستگاه مقتدر قضائی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگی یا رفتارهای مخاطرهآمیز در سطح معابر، موضوع را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان نسبت به برخورد قانونی اقدام شود.
برچسب ها :ارتقاء ، استان ایلام ، امنیت اجتماعی ، بام ایلام ، توقیف ، دستگاه خودرو هنجارشکن ، سردار جمال سلمانی فرمانده نیروی انتظامی ایلام ، طرح
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰