کد خبر : 154178
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1404 - 1:10

قهرمانی تیم گاز استان ایلام در مسابقات طناب‌کشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی

قهرمانی تیم گاز استان ایلام در مسابقات طناب‌کشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی
نگاه اقتصاد - رئیس خدمات اجتماعی و رفاهی شرکت گاز استان ایلام گفت:تیم شرکت گاز استان ایلام با عملکردی منسجم و بدون شکست، عنوان قهرمانی مسابقات طناب‌کشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ «سجاد نصیریان» افزود: مسابقات طناب‌کشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان ایلام با حضور شش تیم از نهادهای مختلف برگزار شد و تیم گاز استان ایلام (الف) با نمایشی قدرتمند، مقام قهرمانی را از آن خود کرد.
وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها که با شرکت تیم‌های گاز استان (الف و ب)، آتش‌نشانی (الف و ب)، اداره راهداری و اداره کل زندان‌های استان ایلام انجام شد، تیم گاز استان (الف) با پیروزی در تمام دیدارها، عنوان قهرمانی را کسب کرد.
نصیریان تصریح کرد: ترکیب تیم قهرمان شامل عزالدین ولی‌زاده، مسعود نظری، حسن یاسمی، بهنام شفیعی، سید علی موسوی و جمال پورحسن بود و سرپرستی تیم را جلال سلیمانی بر عهده داشت.
رئیس خدمات اجتماعی و رفاهی شرکت گاز استان ایلام، با اشاره به اهداف حضور این شرکت در رقابت‌های ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت:حضور در این مسابقات با هدف تقویت نشاط سازمانی، ارتقای سلامت کارکنان و افزایش همبستگی و همکاری در محیط کار انجام می‌شود. نصیریان با بیان اینکه موفقیت تیم گاز استان (الف) نیز نتیجه انسجام و آمادگی قابل توجه اعضای تیم است،افزود: شرکت در مسابقات و دوره های مختلف ورزشی نشان‌دهنده مشارکت گسترده و فعال مجموعه شرکت گاز استان ایلام در رویدادهای ورزشی است.
وی ادامه داد:این رقابت‌ها به منظور ترویج ورزش همگانی و تقویت روحیه همکاری میان کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان ایلام برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.