در حاشیه مراسم چهلم شهدا و جانباختگان حوادث دیماه؛
مهاجرانی: ترکیبی از حس اندوه و غرور را تجربه کردم

به گزارش سهشنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاعرسانی دولت، مهاجرانی در حاشیه مراسم چهلم شهدا و جانباختگان حوادث دیماه ۱۴۰۴ که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران افزود: امروز احساسی توأمان از غرور و اندوه را تجربه کردیم؛ اندوه بهخاطر از دست دادن فرزندانمان و غرور برای داشتن این مردم بزرگوار که امروز با حضور گستردهشان، احساس غرور را برای ایران زنده کردند.
مراسم چهلم شهدا و جانباختگان حوادث ۱۸ و ۱۹ دیماه ۱۴۰۴ با حضور محمدرضا عارف معاون اول رئیسجمهور، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاعرسانی دولت، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، اسماعیل سقاب اصفهانی رئیس سازمان بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، محمد مخبر مشاور مقام معظم رهبری، میر احمد موسوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و محمدصادق معتمدیان استاندار تهران و هزاران نفر از مردم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
برچسب ها :محمدرضاعارف ، مصلای امام خمینی ، مهاجرانی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰