در قالب سامانه "وایب"
تسویه نقدی با پذیرندگان کارت رفاهی امکانپذیر شد

نگاه اقتصاد - بانک رفاه کارگران از امکان تسویه نقدی با پذیرندگان کارت رفاهی در قالب پلتفرم خرید و فروش اعتباری "وایب" خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با افزوده شدن این امکان به پلتفرم مذکور، تسویه با فروشگاههای پذیرنده کارت به صورت نقدی و با دارندگان آن به صورت اقساطی صورت میپذیرد.
براساس این گزارش، فروشگاههای اینترنتی میتوانند برای بهرهبرداری از ظرفیت های متنوع و گستره “وایب”، به این پلتفرم به نشانی اینترنتی https://www.vibe.ir متصل شوند.
امکان صدور بنکارت از دیگر قابلیتهای جدید سامانه وایب محسوب میشود که اشخاص میتوانند با شارژ کیف پول الکترونیک خود در این پلتفرم از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است، در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ فروشگاه اینترنتی به وایب متصل شدهاند.
برچسب ها :اقتصاد ، اقتصادی ، بانک ، بانک ها ، بانکداری ، بانکی ، پذیرندگان ، تسویه ، تهران ، شبکه بانکی ، کارت رفاهی ، مشتری ، مشتری بانک ، مشتریان ، نقدی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰