مأموریت رئیسجمهور به دستگاههای اجرایی/ دولت پای کار مردم است

نگاه اقتصاد - تهران- رئیسجمهور اعلام کرد: به همه وزرا و رؤسای سازمانها و دستگاههای اجرائی مأموریت دادهام تا پایان جنگ تحمیلی در راستای وظایف خود خدمات بیوقفه و یکپارچهای را به عموم جامعه ارائه دهند.
به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: به همه وزرا و رؤسای سازمانها و دستگاههای اجرائی مأموریت دادهام تا پایان جنگ تحمیلی با اختیارات کافی و برنامهریزی ویژه در راستای وظایف خود خدمات بیوقفه و یکپارچهای را به عموم جامعه ارائه دهند.
وی تاکید کرد: دولت پای کار مردم ایستاده است.
برچسب ها :دولت ، رئیسجمهور ، شبکه ایکس ، مردم ، مسعود پزشکیان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰