کد خبر : 159580
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1404 - 21:06

مأموریت رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی/ دولت پای کار مردم است

مأموریت رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی/ دولت پای کار مردم است
نگاه اقتصاد - تهران- رئیس‌جمهور اعلام کرد: به همه وزرا و رؤسای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرائی مأموریت داده‌ام تا پایان جنگ تحمیلی در راستای وظایف خود خدمات بی‌وقفه و یکپارچه‌ای را به عموم جامعه ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: ‏به همه وزرا و رؤسای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرائی مأموریت داده‌ام تا پایان جنگ تحمیلی با اختیارات کافی و برنامه‌ریزی ویژه در راستای وظایف خود خدمات بی‌وقفه و یکپارچه‌ای را به عموم جامعه ارائه دهند.

‎وی تاکید کرد: دولت پای کار مردم ایستاده است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.