کد خبر : 165798
تاریخ انتشار : جمعه 5 تیر 1405 - 20:32

ارتقای ایمنی آسانسورها در ایلام؛ کارگروه نظارت بر واحدهای آسانسوری تشکیل جلسه داد

ارتقای ایمنی آسانسورها در ایلام؛ کارگروه نظارت بر واحدهای آسانسوری تشکیل جلسه داد
نگاه اقتصاد - به گزارش روابط عمومی استاندارد ایلام، جلسه کارگروه نظارت بر فعالیت واحدهای طراحی و مونتاژ آسانسور استان با حضور کارشناسان این اداره‌کل، نمایندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برگزار شد.

مدیرکل استاندارد استان گفت: این نشست با هدف بررسی روند صدور گواهی‌های استاندارد، تسریع در فرآیند صدور پایان‌کار ساختمان‌های مجهز به آسانسور و رفع چالش‌های موجود در این حوزه تشکیل شد.

در این جلسه، کارشناسان اداره‌کل استاندارد استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره‌کل، آخرین وضعیت صدورد گواهی‌های استاندارد برای واحدهای آسانسوری استان را تشریح کردند و بر ضرورت نظارت مستمر بر کیفیت تجهیزات، فرآیند نصب و رعایت الزامات فنی تأکید شد.

یادگار محمدی، با اشاره به اهمیت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی در حوزه ایمنی آسانسورها اعلام کرد: «هم‌افزایی و تعامل بین‌بخشی میان دستگاه‌های مسئول، نقش تعیین‌کننده‌ای در کاهش مشکلات فنی و ارتقای سطح ایمنی آسانسورها دارد. برگزاری مستمر جلسات این کارگروه، زمینه‌ساز شفاف‌سازی فرآیندها، تسریع در ارائه خدمات و افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان خواهد بود.»

به گفته دبیر شورای استاندارد استان، اعضای کارگروه همچنین به بررسی موانع موجود در مسیر اخذ استانداردهای اجباری، چالش‌های تأمین قطعات استاندارد و راهکارهای ارتقای نظارت بر واحدهای طراحی و مونتاژ آسانسور پرداختند.

محمدی در پایان گفت: بر اساس مصوبات این نشست، مقرر شد با تقویت همکاری‌های مشترک میان اداره‌کل استاندارد و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، فرآیند رسیدگی و نظارت بر فعالیت شرکت‌های نصاب آسانسور با جدیت بیشتری دنبال شده و نظارت بر کیفیت خدمات پس از نصب و بهره‌برداری از آسانسورها نیز افزایش یابد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.