کد خبر : 44173
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 18:58

واکسیناسیون فرهنگیان ایلام از فردا آغاز می شود

واکسیناسیون فرهنگیان ایلام از فردا آغاز می شود
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: واکسیناسیون فرهنگیان استان ایلام از فردا هفتم مردادماه و همزمان با عیدسعید غدیر خم آغاز می شود.

 

دکتر جمیل صادقی فر روز چهارشنبه در حاشیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور پرورش که به صورت ویدیوکنفرانس در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان ایلام در حال برگزاری است، افزود: به منظور دایر کردن کلاس‌های حضوری و به منظور ایجاد ایمنی بین فرهنگیان و معلمان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد طرح واکسیناسیون فرهنگیان در اولویت قرار گیرد.

وی وضعیت شیوع این ویروس را در پیک پنجم بسیار فاجعه بار و خطرناک دانست و انجام واکسیناسیون را لازم و ضروری برشمرد و گفت: انتظار می رود فرهنگیان استان از این ظرفیت و سهمیه برای واکسینه شدن استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان و اهتمام جدی به جامعه بزرگ فرهنگیان در اجرای واکسیناسیون این قشر، گفت: همه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان با تمامی امکانات و ظرفیت های موجود آمادگی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی را دارند.

امیر مهردادی افزود: در این طرح که از روز پنجشنبه هفتم مردادماه مصادف با عید سعید غدیر آغاز می شود در مجموع ۱۰ هزار و ‭‭۶۴۷‬‬ فرهنگی استان شامل معلمان مدارس دولتی و کارکنان اداری واکسینه می شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.