کد خبر : 64016
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 11:14

استاندار ایلام: عملکرد دستگاه های خدمت رسان سفرهای نوروزی ارزیابی می شود

استاندار ایلام: عملکرد دستگاه های خدمت رسان سفرهای نوروزی ارزیابی می شود
ایلام -  استاندار ایلام از ارزیابی عملکرد دستگاه های خدمت رسان سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: پس از پایان تعطیلات عملکرد هر دستگاه اجرایی در ارتباط با شرح وظایف تعریف شده و درصد تحقق وظایف، مورد ارزیابی و رصد قرار خواهد گرفت.

 

حسن بهرام نیا در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: باید از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی نظیر حمل و نقل و جاده ای، راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های خدمت رسان برای ایمن سازی و کاهش تلفات و حوادث جاده ای بهره گرفته شود.

وی افزود: همه مدیران دستگاه های خدمت رسان باید هر روز گزارش های کاری خود را در ارتباط با سفرهای نوروزی ارائه دهند.

استاندار ایلام تاکید کرد: از تمامی ظرفیت ها در راستای ایمن سازی راه‌ها استفاده و عملکرد دستگاه های خدمت رسان سفرهای نوروزی ارزیابی می شود.

بهرام نیا با ابراز تأسف از تعدادی افراد فوتی در جریان تصادفات اخیر سفرهای نوروزی در استان گفت: باید با فرهنگ‌سازی ازطریق رسانه و فضای مجازی و بهره گیری از همه ظرفیت ها شاهد کاهش تلفات و حوادث جاده ای در مقایسه با سال قبل باشیم.

گفتنی است در این نشست آقای هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بعنوان رئیس ستاد هماهنگی برنامه های سفرهای نوروزی استان انتخاب و مقرر شد همه دستگاه های اجرایی ساعت ۱۹ هر شب گزارش های کاری خود را به ستاد مذکور ارائه دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.