کد خبر : 7289
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 19:57

با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نظامی «نور ۱» را تبریک گفت

سرلشکر باقری پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نظامی «نور ۱» را تبریک گفت
تهران - رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ساخت و پرتاب موفقیت آمیز نخستین ماهواره نظامی «نور ۱» را به فرمانده معظم کل قوا، دولت، ملت، نیروهای مسلح و پاسداران غیور سپاه، به ویژه خانواده معظم ایثارگران و شهدا تبریک گفت.

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است: در سالی که به سال «جهش تولید» از سوی فرمانده معظم کل قوا نامگذاری شده است، ‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد در پیگیری و تحقق اهداف راهبردی و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشتاز است و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی «نور ۱» طلیعه مبارکی برای افزایش اقتدار دفاعی با حضور در فضا و ارتقاء علمی و بازدارندگی کشور در مسیر خودکفایی است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام تاکید کرد: اینجانب ضمن عرض تبریک صمیمانه در نائل شدن به این دست آورد راهبردی دفاعی و علمی به فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای بخصوص نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا به خصوص دانشمند شهید حسن تهرانی مقدم و مجاهدت محققان و دانشمندان جوان میهن اسلامی است، موفقیت روزافزون آن سازمان مقتدر و جهادی در پاسداری از دست آوردهای انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش ایرنا، ماهواره نور ۱ به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره‌بر ۳ مرحله‌ای قاصد روز چهارشنبه از کویر مرکزی ایران از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت./ایرنا

 

 

 

 

#قبضم_را_پرداخت_میکنم_تا_چراغ_خانه_ای_روشن_بماند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.