کد خبر : 80451
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 10:08

پانزدهمین اجلاس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان آغاز شد

پانزدهمین اجلاس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان آغاز شد
تهران- پانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان به ریاست وزیر نیرو و وزیر انرژی و ذخایر آبی جمهوری تاجیکستان آغاز به‌کار کرد.
این اجلاس با تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای روابط و همکاری‌های متقابل و در راستای تحکیم روابط و گسترش همکاری‌های ایران و تاجیکستان به میزبانی وزارت نیرو و ریاست «علی‌اکبر محرابیان» و «دلیر جمعه» وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان آغاز شد.
در نخستین روز از کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و تاجیکستان، ضمن بازدید از شرکت توانیر، مرکز پایش و کنترل آب تهران و نیز آزمایشگاه سنجش کیفیت آب، جلساتی با حضور سندیکا، فدراسیون و بخش خصوصی برگزار می‌شود.
بر این اساس، دو طرف در فضایی دوستانه، راه‌های گسترش همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، فنی، علمی، فرهنگی و تشکیل کمیته‌ها و گروه‌های کاری، پیگیری توافقات و توسعه همکاری‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.