امام جمعه سیروان: تلاش فرماندار برای رفع مشکلات سیروان ستودنی است

امام جمعه شهرستان سیروان ضمن رضایت مندی و تقدیر از عملکرد فرماندار سیروان گفت: در این مدت تلاش و خدمات بسیار خوبی انجام شده که می طلبد این تلاش ها ادامه داشته باشد و این خدمات برای مردم تبیین شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ حجت الاسلام محمدحسن فریادی به دیدار اخیر نماینده وزیر بهداشت با رئیسی فرماندار منطقه اشاره کرد و افزود: با تلاش ها و رایزنی های فرماندار شهرستان خوشبختانه نماینده وزیر قول مساعد برای پیگیری مجوز بیمارستان و مشکلات حوزه بهداشت و درمان در وزارت را داد که انتظار می رود تا پایان سال جاری خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انجام شود.
وی اظهار داشت: در این دیدار مجوز خانه بهداشت روستا چم شیر عرب رودبار ، اختصاص یک دستگاه دیسی شوک، یک دستگاه یونیک دندانپزشکی، یک دستگاه اتو آنالیزور و مجوز استخدام ۲ پرستار برای شهرستان تا پایان سال توسط نماینده وزیر داده شده که امیدوارم هر چه زودتر عملیاتی شود.
امام جمعه سیروان در بخش دیگری از سخنانش از مسئولین مربوطه که با جمع آوری سگ های ولگرد سطح شهر لومار که آرامش و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آوردند، قدردانی کرد و ادامه داد: خدمت به مردم در هر زمینه قابل تقدیر است و مسئولان باید تلاش خود را دو چندان کنند تا شاهد رضایتمندی آنان در زمینه های مختلف باشیم.
حجت الاسلام فریادی تصریح کرد: حرکت عظیم مردم در جشن پیروزی انقلاب و حضور گسترده آحاد مختلف مردم منجر به یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و قرآن شد.
وی از حضور گسترده مردم سیروان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن روز «مردم» است و این مردم بودند که فارغ از هر گروه و جناح و در هر شرایط جوی، این روز بزرگ را با شکوه برگزار کردند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰