-

نظام شبکه بهداشت، الگوی خوبی برای مقابله با کروناست
تهران- مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی گفت: اطمینان داریم که با به کارگیری نظام شبکه بهداشت میتوانیم الگوی خوبی برای مقابله با کرونا به جهان ارائه کنیم.
-

فاصلهگذاری اجتماعی هوشمند بر اساس ارزیابی خطر اجرا میشود
تهران - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: با اجرای فاصلهگذاری اجتماعی هوشمند، بر اساس ارزیابی خطری که تا ۲۰ فروردین انجام میشود، تردد افراد مبتلا و مشکوک رصد میشود و بر این اساس میتوانیم کاهش برخی محدودیتها را ابلاغ کنیم.
-

جامعه، پس از پایان کرونا
پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد (www.negaheghtesad.ir) تهران- آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که شیوع کرونا صرفاً جنبههای پزشکی و بهداشتی نداشته و ابعاد اجتماعی و فرهنگی زیادی دارد. برای کنترل این بیماری لازم است که با نگاهی جامع به سیاستگذاری و برنامهریزی بپردازیم. در غیر اینصورت پس از اینکه بیماری از بین
-

سه هزار و ۱۱۱ نفر جدید به کرونا مبتلا شدند
تهران - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافتهاند.
-

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان به ۲۸۸ مورد افزایش یافت /۸ مورد جدید و ۳ مورد فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته
ایلام - نگاه اقتصاد - اگر عموم مردم برای مدتی در منازل خود بمانند و هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند، زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان قطع خواهد شد.
-

کیت تشخیص کرونا ساخت وزارت دفاع به تولید انبوه رسید
تهران- کیت تشخیص ویروس کرونای ساخت وزارت دفاع صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد و به تولید انبوه رسید.
-

محدودیت و ممنوعیت ها جاده ای از امروز تا پایان روز ۱۵ فروردین به اجرا در می آید
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی برای ترددها در سطح جاده های استان و ممنوعیت ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان خبر داد.
-

روند ابتلا به کرونا در ایلام کاهشی شد
ایلام -رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کاهش روند ابتلا به کرونا در روز جاری دوشنبه یازدهم فروردین ماه خبر داد و گفت: بعد از حدود ۲ هفته که روزانه بین ۱۴ تا ۲۰ نفر به تعداد مبتلایان اضافه می شد طی ۲۴ ساعت گذشته جواب آزمایش تنها شش نفر مثبت اعلام شد.
-

ایلام وارد پیک ابتلا به کرونا نشده است
ایلام- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: این استان هنوز به دوره پیک و اوج ابتلا به ویروس کرونا وارد نشده است.
-

قرنطینه: فرصت یا چالش
ایلام - نگاه اقتصاد - ✍️ شیرزاد کریمی دوستان: برای از بین بردن ویروس کرونا باید یک اتحاد ملی و بین المللی حاصل شود، اما در این میان عده ای ناآگاهانه به جای پذیرش اجتماعی واقعیت، از خود رفتار متفاوت بروز می دهند.
