تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

در دومین روز از هفته دولت؛ وزیر اقتصاد وارد استان مرکزی شد

در دومین روز از هفته دولت؛ وزیر اقتصاد وارد استان مرکزی شد
نگاه اقتصاد - وزیر اقتصاد همزمان با دومین روز از هفته دولت به منظور افتتاح پروژه های اقتصادی این استان و گفت‌وگو و رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی وارد استان مرکزی شد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شادا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز جمعه (۳ شهریور)همزمان با دومین روز از هفته دولت به منظور افتتاح چند پروژه‌ اقتصادی استان مرکزی وارد این استان شد.

احترام با مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افتتاح همزمان پروژه‌های توزیع برق استان یعنی ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۷ میلیارد تومان، افتتاح مدرسه ۹ کلاسه پروین با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و دیدار با خانواده شهید والامقام از نخستین برنامه‌های وزیر اقتصاد در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مرکز استان، رفع موانع تولید تعدادی از فعالین اقتصادی، حضور در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و نشست با فعالین اقتصادی استان در محل استانداری از دیگر برنامه‌های سفر وزیر به استان مرکزی است.

افتتاح پروژه پل و روشنایی و ایمن سازی محور شازند، بازدید از شرکت پالایش نفت حضرت امام خمینی ( ره ) شازند و بازدید از شرکت پتروشیمی شازند نیز در ادامه سفر به استان مرکزی انجام می‌شود.گفتنی وزیر اقتصاد در بدو‌ ورود به استان مرکزی مورد استقبال استاندار مرکزی و جمعی از مدیران این استان قرار گرفت.

در این سفر دکتر سلمانی معاون‌توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت حقوقی و مجلس، عابدین نژاد مدیرکل دفتر استانها، مومنی مشاور وزیر اقتصاد، خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، وزیر اقتصاد را در این سفر همراهی می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.