تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

سردار فدوی: طوفان الاقصی اسرائیل را به ناامن‌ترین نقطه تبدیل کرد

سردار فدوی: طوفان الاقصی اسرائیل را به ناامن‌ترین نقطه تبدیل کرد
سمنان - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طوفان الاقصی موجب شد ساکنان اشغالگر رژیم صهیونیستی این نقطه را ناامن‌ترین مکان بدانند.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معرفی فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام این سپاه افزود: طوفان الاقصی کاری کرد که در ذهن تک تک ساکنان رژیم صهیونیستی این مساله نقش ببندد که این نقطه ناامن‌ترین مکان برای رژیم غاصب صهیونیستی است و اکنون پس از طوفان الاقصی بسیاری از افراد آن سرزمین را ترک کردند.

به گفته وی، رژیم صهیونیستی از شکست مسلم در طوفان الاقصی نمی‌تواند رهایی یابد، برای تقابل با این شکست ساده‌ترین راه ممکن را انتخاب کرد و از راه دور ساختمان‌های متراکم را نشانه می‌گیرد که فقط خانواده‌ها و کودکان بی‌گناه را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط کشورهای مسلمان با صهیونیسم موجب می‌شد بسیاری از کشورها از عزت به زیر بیایند، افزود: تاکید بر عادی‌سازی روابط ملتهای مسلمان با صهیونیسم، فشار ۷۵ ساله و مداوم، بی حرمتی به مسجدالاقصی و بسیاری از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی به مردم فلسطین،راهی جز ورود جدی به میدان باقی نگذاشت.

وی یادآور شد عادی سازی روابط حکومت‌های مسلمان با رژیم غاصب صهیونیستی از توطئه‌های دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان بود که هوشیاری مسلمانان این دسیسه را درهم‌ریخت.

سردار فدوی اظهار کرد: صبر و استقامت رزمندگان جبهه مقاومت بی‌نظیر است و خداوند در قرآن کریم بشارت داده حزب خدا با صبر و مقاومت به پیروزی می‌رسد. حزب خدا پیروز است و به برکت انقلاب اسلامی، نفس امام خمینی(ره) و همدلی و افزایی شکست دشمنان اجتناب‌ناپذیر است.

وی تصریح کرد: در وعده خدا تخلفی نیست و هیچ حکومتی بر مبنای ظلم، کودک‌کشی و ستم پابرجا نخواهد بود.

وی افزود: به برکت پایداری و استقامت رزمندگان جبهه مقاومت، پیروزی کامل دوباره برای جبهه حق هویدا میشود و عالم باید نظاره‌گر آن باشند.

سردار فدوی اضافه کرد: وقتی نهضت اسلامی آغاز شد با نگاه هوشمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی، نگاه‌ها به دسیسه‌های رژیم صهیونیستی جلب و روشنگری شد.

به گفته وی، جنگ با ظلم و پشتیبانی از مظلوم در ایران سبقه طولانی ۶۰ ساله از سال ۱۳۴۲ دارد.

وی اظهار کرد: جنگ ۳۳ روزه موجب شد همه مسلمان عالم خوشحال شوند و بدانند ظلم ماندنی نیست و اکنون نیز با یاری خداوند متعال و استقامت جبهه مقاومت، امید می‌رود ظلم مضاعف پایان یابد و همه غاصبان سرزمین مقدس فلسطین و محل معراج پیامبران، از این منطقه خارج شوند.

سپاه محدودیت جغرافیایی و موضوعی در انجام وظیفه ندارد

سردار فدوی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسدار اسلام و انقلاب اسلامی است و در پاسداری از اسلام محدودیت جغرافیایی و موضوعی وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکیل سپاه استانی اقدامی ارزشمند در انجام مسوولیت هر چه بهتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به مردم در محدوده‌های جغرافیایی مختلف است.

به گفته وی، آبرسانی به مناطق محروم، احیای قنات ها، اجرای طرح‌های آبخیزداری برای خدمت‌رسانی به ملت با اقدامات جهادی، از جمله رویکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی و موضوعی است.

وی اضافه کرد: بعد از ۴۰ سال مقاومت، استقامت و همبستگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اکنون کشور به قله‌های اقتدار رسیده است و این موضوع نویدبخش رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) است، اما باید بیش از پیش در مسیر خدمت‌رسانی تلاش کرد.

سردار فدوی گفت: جوان نگهداشتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه است و چه بسا در مواردی جوانان دهه هشتادی در دفاع از اسلام به بهترین نحو نقش‌آفرینی کردند.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این موضوع پشتوانه بزرگی محسوب می‌شود. بیش از ۴۰ هزار نفر از سرمایه‌های کشور در لباس پاسداری به شهادت رسیدند و این مساله از دیگر پشتوانه‌های عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

قدس جز با پرچم‌داری شیعه آزاد نخواهد شد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان با اشاره به گفته‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: قدس جز با پرچم‌داری شیعه آزاد نخواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در این نشست افزود: این نسل بساط استکبار را به فضل الهی جمع خواهد کرد، اندکی صبر لازم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی به عنوان فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان منصوب و از زحمات سردار حمید دامغانی تقدیر و وی به‌ عنوان فرمانده جدید سپاه قدس استان گیلان معرفی شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.