تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

حمایت تمام‌قد از تل‌آویو کار دست کاخ‌سفید داد:

پشت کردن حاضران به سخنرانی سفیر آمریکا در جلسه حقوق بشری در ژنو

پشت کردن حاضران به سخنرانی سفیر آمریکا در جلسه حقوق بشری در ژنو
لندن - افراد حاضر در یک نشست حقوق‌بشری در ژنو به نشانه اعتراض از حمایت تمام قد واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی، هنگام سخنرانی سفیر این کشور به او پشت کردند.

معترضان به سیاست‌های کاخ سفید امروز چهارشنبه در جریان برگزاری جلسه کمیته حقوق بشر ژنو، برای بررسی گزارش دوره‌ای ایالات متحده آمریکا در اجرای میثاق حقوق مدنی و سیاسی هنگام سخنرانی سفیر آمریکا، در اقدامی نمادین و اعتراضی به صورت ایستاده به او پشت کردند و اینگونه اعتراض خود را نسبت به حمایت های آمریکا از اسرائیل در روزهای گذشته اعلام کردند.

این حرکت درحالی صورت می‌گیرد که آمریکا در بین کشورهای جهان بیشترین کمک های تسلیحاتی را به رژیم صهیونیستی داشته و به شکل مستقیم در کنار این رژیم مسئول کشتار مردم بی دفاع فلسطین است.

جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۱۰۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل آویو را بلند کرد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.

درحالی که کشورهای در حال جنگ معمولا به حداقل های قوانین بین المللی از جمله مصون بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی از حمله، پایبند هستند اما رژیم اسراییل به هیچ قانونی پایبند نیست و در پی واکنش جامعه جامعه جهانی می خواهد مسوولیت این حمله را از خود سلب کند.

شمار شهدای فلسطینی بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا این ساعت سه هزار و ۳۰۰ نفر و شمار مجروحان نیز به حدود ۱۱ هزار نفر رسیده است که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.