تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

جلوگیری از حوادث ناگوار با استاندارد سازی وسایل شهربازی و تفریحی 

جلوگیری از حوادث ناگوار با استاندارد سازی وسایل شهربازی و تفریحی 
ایلام - نگاه اقتصاد - مدیرکل استاندارد ایلام، بر لزوم نظارت بر وضعيت استاندارد و نيز استاندارد سازی تجهيزات شهربازي و محل نصب براي پيشگيري از هر حادثه اي در فصل تابستان  و همچنین بحران شیوع ویروس کرونا تاكيد كرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، همتی مدیر کل استاندارد، نداشتن مولفه ها ی ایمنی و استاندارد را علت تعطیلی برخی دستگاه ها اعلام کرد و افزود: بهره برداران شهربازی ها برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، وسایل و تجهیزات شهربازی خود را از مراکز استاندارد تهیه کنند. و مراحل استاندارد سازی را به طور کامل انجام دهند.
وی اظهارکرد: در سال گذشته تعداد ۱۱ وسیله و تجهیز شهربازی پلمب شده اند.
مهناز همتی با اشاره به اینکه اجرای مقررات استاندارد لازمه توجه به حقوق شهروندی و جلوگیری از بروز سوانح دلخراش است، افزود: از فعالیت هرگونه امکانات شهربازی بدون استاندارد جلوگیری خواهد شد.
همتی در ادامه افزود: نظارت بر شهربازی ها شامل استاندارد بودن نوع تجهیزات و نیز وضعیت فنی نصب امکانات شهربازی هاست و در سال گذشته.استانداردسازی ۸۳ درصد شهربازی ها در سطح استان ایلام  انجام شد که این امر بیانگر توجه به این مقوله است.
مدیرکل استاندارد استان در پایان گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم برای حفظ سلامتی و ایمنی خود و فرزندانشان از وسایل و تجهیزات استاندارد استفاده نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.