تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به میزبانی فولاد اکسین خوزستان برگزار شد؛ نشست مشترک و هم اندیشی مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی

به میزبانی فولاد اکسین خوزستان برگزار شد؛ نشست مشترک و هم اندیشی مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی
نگاه اقتصاد - نشست مشترک و هم اندیشی مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی، به میزبانی فولاد اکسین خوزستان، در این شرکت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در نشست هم اندیشی مدیران حراست شرکت های زیرمجموعه هلدینگ صباانرژی، اظهار کرد: حراست پشتوانه ای محکم برای سلامت سازمان است که باید ضمن حفظ آرامش در شرکت، مشکل‌سازها و خطرهای درونی و داخل مجموعه را شناسایی کند تا از بروز مشکلات و یا تهدیدهای احتمالی جلوگیری شود.
وی وظیفه اصلی حراست را حفاظت از سلامت سازمان یا شرکت دانست و افزود: هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد و از آنجا که سلامت هر سازمان همواره در معرض آلودگی ها و تهدیدهای درونی و نفوذی است، برای حفظ این سلامت و پیشگیری از آلودگی ها نیازمند سیستمی به نام حراست هستیم.
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اینکه حراست، سازمان را از مخاطرات درونی و بیرونی حفظ و مراقبت می کند، ادامه داد: حراست به عنوان چشم بینا و چراغ روشن سازمان، مسیر حرکت مدیریت را هموار و تصمیم‌گیری را برای مدیران در محیط تحت نظارت خود آسان و در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هدایت می‌کند.
گفتنی است، این نشست با حضور مهندس ظاهری مدیر حراست هلدینگ صباانرژی، مهندس احمدی مدیر حراست شرکت فولاد اکسین خوزستان و کلیه مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی به میزبانی فولاد اکسین در این شرکت برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.