تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

قالیباف: سپاه نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه گران جهان است

قالیباف: سپاه نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه گران جهان است
تهران- رئیس مجلس شورای اسلامی، سپاه را نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه‌گران جهان عنوان کرد و گفت:

امروز این نهاد توانسته به الگویی موفق برای ایستادن نیروهای مردمی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه تبدیل شود.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز چهارشنبه – ۲۵ بهمن ماه – مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود افزود: سپاه پاسداران امروز در جهان به نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه گران بدل شده و توانسته به الگویی موفق برای ایستادگی نیروهای مقاوم مردمی در برابر قدرت‌های زیاده خواه تبدیل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آموزه‌های امام راحل، قدرت خداباوری و مردم باوری ملت ایران عنوان کرد: این آموزه‌ها سبب شد از جوانان عادی کشاورز، کارگر و دانشجو در شهرها و روستاها، قهرمانانی همچون شهیدان سلیمانی، همت، باکری، باقری، کاظمی و شوشتری پرورش داده شود و دژی مستحکم به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد شود که ضامن امنیت، آرامش مردم ایران و حفاظت از این آب و خاک و سبب امید بی پناهان و مستضعفان جهان است.

قالیباف تصریح کرد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران است و همه ما قدردان مجاهدت‌های شبانه روزی تمام عزیزان پاسدار در سپاه هستیم و از خداوند متعال توفیق روزافزون آنان را خواهانیم.

وی در ادامه با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز یادآور شد: مجلس یازدهم تلاش کرد تا مطالبات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های ارجمند شهدا را در نظر داشته باشد و همچنین در برنامه هفتم پیشرفت کشور احکام مهمی در این زمینه تصویب شده که امید است با اجرای درست موجب رضایت خاطر یادگاران سربلند دفاع مقدس شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور باشکوه مردم سربلند ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: صمیمانه قدردان مردم در تمام شهرها و روستاها هستیم که پرشورتر از همیشه با اتحاد و یکپارچگی پشتیبان امنیت و آرامش ایران بودند.

قالیباف خاطرنشان کرد: ایستادگی باشکوه مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بار دیگر به ما مسؤولان تذکر می‌دهد که باید با تلاش مضاعف برای برآورده ساختن مطالبات و انتظارات به حق مردم و بهبود زندگی آنان قدردانی خود از مردم را در میدان عمل نشان دهیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.