تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

معاون استاندار ایلام: تامین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف بازرسان است

معاون استاندار ایلام: تامین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف بازرسان است
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس هیات بازرسی استان ایلام گفت: تامین سلامت و صیانت از آرای مردم از وظایف خطیر بازرسان است.

سعید هژبری روز پنجشنبه در نشست با هیات بازرسی انتخابات شهرستان دهلران افزود: در انتخابات وظایفی بر عهده داریم که باید به نحو احسن انجام دهیم و در دهلران بخوبی از ظرفیت های جوانان در هیات بازرسی استفاده شده است.

وی امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت را از راهبردهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ذکر کرد و یادآور شد: مشارکت حداکثری مورد تاکید رهبری است که در این زمینه همه باید با احساس مسئولیت عمل کنیم.

رئیس هیات بازرسی استان وظیفه بازرسان را تامین سلامت انتخابات دانست و اظهار کرد: نقش بازرسان خطیر است و باید از رای مردم صیانت کنید

هژبری افزود: رعایت اصل بی طرفی، تسلط به قانون و مقررات، نظارت بر سلامت انتخابات و تعامل با عوامل و دست اندکاران انتخابات را مد نظر داشته باشید.

وی از فعالیت ۷۷۱ نفر در هیات بازرسی استان خبر داد و گفت: باید جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری در انتخابات به همت همه ما انجام شود و بازرسان هم باید در این عرصه نقش آفرینی کنند.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: هر گونه گزارش و یا تخلفی را به دقت بررسی و در صورت حصول اطمینان به نماینده فرماندار در شعب اخذ رای اطلاع دهید.

هژبری بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت :تمهیدات لازم برای این مهم در استان به همت همه عزیران و دست اندرکاران و جریان انتخابات فراهم است.

وی به خدمات دولت در استان و شهرستانها اشاره و تاکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارائه خدمات در دورترین روستاها هستیم و در سلول های بنیادین و هوا فضا و علم و فن آوری و پزشکی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: ۳۹ هزار میلیارد ریال برای سامانه گرمسیری و تونل کبیر کوه در این دولت هزینه شده است و اعتبارات اربعین امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر افزایش یافته است.

هژبری افزود: نهضت ملی مسکن در دهلران بصورت ویلایی در نظر گرفته شده و پنج هزار قطعه زمین برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت: این ها را باید با جهاد تبیین به اطلاع مردم برسانیم و این از وظایف همه ماست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.