تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

ژاوی:

دیدار با پرسپولیس برای ما فینال است/ رویارویی با تیم‌های ایرانی همیشه خاص است

دیدار با پرسپولیس برای ما فینال است/ رویارویی با تیم‌های ایرانی همیشه خاص است
تهران- سرمربی تیم فوتبال السد قطر با بیان اینکه تقابل با پرسپولیس مانند فینال است، گفت: بازی مقابل تیم‌های ایرانی به ویژه پرسپولیس، پرشورترین مسابقاتی بود که در زندگی خود دیده‌ام.

ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار هیجان‌زده هستیم. با بهترین تیم ایران بازی داریم و می‌دانیم که تقابل با این تیم همیشه سخت خواهد بود.

وی افزود: برای پیروزی باید کنترل شده و با انگیزه بالا به میدان برویم و امیدوارم با ارائه بهترین عملکرد خود، به این هدف بزرگ برسیم.

سرمربی تیم فوتبال السد با اشاره به شکست تیمش برابر سپاهان در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان تصریح کرد: مقابل سپاهان هدف این بود که به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم تا آنها را با آمادگی بالا برای این بازی در اختیار داشته باشیم.

پرسپولیس برای ما حریفی قدرتمند و دشوار خواهد بود و در این بازی باید سعی کنیم، مالکیت توپ و کنترل بازی را در دست داشته باشیم. باید در اوج آمادگی خود قرار حضور داشته باشیم و این مهم‌ترین نکته است.

سرمربی السد اظهار داشت: می‌توانم بگویم بازی با پرسپولیس همیشه خاص بوده و پرشورترین مسابقاتی که دیدم بازی مقابل تیم‌های ایرانی به خصوص پرسپولیس بود. به بازیکنانم گفتم اگر بخواهیم موفق ظاهر شویم باید ما نیز مانند حریف پرشور به زمین برویم چرا که یک فینال را پیش رو داریم.

«مصعب خزر» بازیکن السد نیز در این نشست، گفت: دیداری با یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا را پیش‌رو داریم. از حضور در این مرحله خوشحالیم و برای رسیدن به یک‌چهارم نهایی باید اشتباهات را به حداقل رسانده و با تمرکز زیادی به میدان برویم.

وی افزود: باید در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و برای رسیدن به هدفمان نیاز به بازی تهاجمی داریم. در چنین مسابقاتی باید بازیکنان آماده زیادی داشته باشیم تا اگر مشکل برای نفرات اصلی ایجاد شد، نفرات ذخیره ایفای نقش کنند.

تیم فوتبال السد قطر که به عنوان تیم دوم از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کرد، از ساعت ۱۷:۱۰ فردا یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.