تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

بازدید مشترک پلیس راه و راهداری از عملکرد شرکت های حمل مسافر در استان

بازدید مشترک پلیس راه و راهداری از عملکرد شرکت های حمل مسافر در استان
نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام از بازدید و نظارت پلیس راه و راهداری بر عملکرد شرکت های حمل مسافر در استان خبر داد.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در اجرای طرح بازدید و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی و طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های صادره سازمان راهداری و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تیم مشترک پلیس راه و راهداری حمل و نقل جاده ای به صورت غیر مترقبه از تعداد ۴ شرکت حمل مسافر در شهرستان های دره شهر و بدره بازدید و نظارت کردند.

وی افزود: در حاشیه این بازدید تعداد ۳ شرکت تعاونی مسافری بعلت نقض قوانین و مقررات حمل مسافر و ارتکاب تخلف، به کمیسیون ماده ۱۲ و همچنین تعداد یک نفر از رانندگان متخلف حمل مسافر بعلت عدم رعایت مقررات فاصله گذاری اجتماعی و سوار کردن مسافر بیش از حد مجاز تعیین شده(ظرفیت ۵۰ درصدی) و بدون استعلام از سامانه سروا به کمیسیون ماده ۱۱ معرفی شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین میزان جابجایی مسافران در سطح استان از طریق وسایل نقلیه عمومی مسافری انجام می شود، نیاز است نظارت بیشتری بر نحوه عملکرد رانندگان و شرکت های مسافری صورت گیرد.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: مدیران شرکت های حمل مسافر باید بدانند که کلیه پاسگاههای پلیس راه به صورت فعال بر عملکرد راننده و وضعیت فنی اتوبوس ها نظارت کرده و در صورت هرگونه قصور از سوی شرکت ها برابر مقررات رفتار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.