تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷

امام جمعه ایلام: 

خبرنگار باید مطالبه گر باشد/باید رسانه‌ها و شبکه‌های داخلی را تقویت کنیم + گزارش تصویری

خبرنگار باید مطالبه گر باشد/باید رسانه‌ها و شبکه‌های داخلی را تقویت کنیم + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

حجت‌الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست هم اندیشی با خبرنگاران از رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم یاد کرد و گفت: رسانه‌ها ارائه دهنده خدمات و دستاوردهای نظام و دولت هستند و به دور از دغدغه فردی، به مسائل توجه دارند.

 

امام جمعه ایلام در ادامه با بیان این که نقد موجب رشد و تعالی جامعه است، خاطرنشان کرد: مسئولی که مورد نقد قرار می‌گیرد به طور حتم بهتر می‌تواند حوزه وظایف خود را به انجام برساند. ایشان افزود: خبرنگار خود را به عنوان عضو جامعه رسانه می‌داند و باید مطالبی را به دیگران منتقل کند و مطالبه‌گر باشد.

 

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که انتقاد رسانه موجب تحرک مدیران و تلاش بیشترشان می‌شود، اضافه کرد: بهترین کمک به مدیر این است که مجموعه نقادی او را رصد کنند و مورد نقد سازنده قرار دهد. ایشان یادآور شد: ما باید رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی و بومی خود را تقویت کنیم.

 

امام جمعه ایلام از اهداف شوم دشمن در راستای تأسیس رسانه‌ی مجانی سخن به میان آورد و گفت: کشوری که از مردم خود برای تماشای رسانه پول دریافت می‌کند، نمی‌تواند برای مردم کشور ما رسانه مجانی تأسیس کند و به دنبال پیگیری اهداف شوم خود است.

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با بیان این نکته که جامعه‌ی امروز ما نیاز به امید دارد، تصریح کرد: باید دستاوردهای نظام و دولت به گونه‌ای بیان شود که علاوه بر بیان نقاط ضعف، نقاط قوت هم در آن مطرح گردد.

 

امام جمعه ایلام به غفلت در مورد کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی باید با حضور صاحبنظران در فضای رسانه، دانشگاه‌ها و مطبوعات و در جهت رفع مشکلات مردم تشکیل شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه به بیان دغدغه‌ی مسکن و تعریف نقشه تفصیلی شهر ایلام پرداخت و افزود: تخلف در ساخت مسکن به عنوان یک منبع درآمد و کسب سود برای برخی از افراد تبدیل شده و حتی از ساخت مسکن افراد محروم و قشر ضعیف جلوگیری می‌شود که در این راستا باید نقشه تفصیلی شهر ایلام تعریف شود.

 

امام جمعه ایلام در پایان با بیان این که بحث راهیان نور و دفاع مقدس باید محور باشد، تا با این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استان ایلام باید به استان‌های مطرح کشور تبدیل شود، یادآور شد: تمرکز رسانه امروز بر روی امید دادن به مردم است و اگر با دشمنان همچون آمریکا با اقتدار برخورد شود، از مواضع خود عقب نشینی خواهند کرد.

 

محمد‌ علی‌نظری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام هم در این دیدار با بیان این که رسانه‌ها باید بیش از گذشته در تبیین ابعاد مختلف شخصیت شهید سردار قاسم سلیمانی فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات استان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به خوبی عمل کرده‌اند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در پایان سخنان خود با اشاره به این که خبرنگاران در راستای مبارزه با کرونا همراه با مدافعان و دست اندرکاران مبارزه با کرونا فعالیت کرده‌اند، افزود: سعی ما بر این است که با محوریت بسیج رسانه چاپ آثار فاخر رسانه‌ای استان ایلام در دستور کار قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.