تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۲۰

مدیر فرودگاه شهدای ایلام:

جعبه سیاه بالگرد اورژانس هوایی ایلام به آلمان یا فرانسه ارسال می شود

جعبه سیاه بالگرد اورژانس هوایی ایلام به آلمان یا فرانسه ارسال می شود
ایلام - مدیرفرودگاه شهدای ایلام گفت: جعبه سیاه بالگرد اورژانس هوایی استان برای بازخوانی دقیق علت حادثه سقوط، به کشور آلمان یا فرانسه ارسال می شود.

جواد یگانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: امکانات فنی بازخوانی جعبه سیاه این بالگرد وجود ندارد و برای بررسی دقیق علت بروز حادثه به کشورهای سازنده ارسال می شود که چندین ماه طول می کشد.

وی با بیان اینکه وقوع این حادثه به ایکائو ( سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی) نیز مخابره شده است، افزود: گ بررسی های اولیه و مستندات مربوط به بروز حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی توسط یک تیم فنی از سوی سازمان هواپیمایی کشور جمع آوری و انجام شده است.

یگانه یادآور شد: طبق بررسی های اولیه، این بالگرد لحظاتی پس از پرواز دچار نقص فنی شده و ابتدا ملخ های ( پروانه) بالگرد و سپس سمت راست آن به زمین برخورد کرده است و در نهایت بالگرد دچار سانحه سقوط می شود.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه به پنج سرنشین بالگرد آسیب وارد نشد اما به ملخ (پروانه)، بدنه و سیستم های گردنده داخلی بالگرد خسارت های جدی وارد شده است.

به گزارش ایرنا، ۲۵ بهمن ماه بالگرد امداد هوایی اورژانس ایلام در حین ماموریت برای کمک به یک کودک ساکن در منطقه دشت عباس دهلران که دچار آسیب دیدگی قطع عضو دست ناشی از انفجار مین شده بود، دچار سانحه شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.