تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

نماینده مجلس:

ظرفیت صندوق‌ توسعه ملی برای تکمیل سد میمه بکارگیری شود

ظرفیت صندوق‌ توسعه ملی برای تکمیل سد میمه بکارگیری شود
ایلام- نماینده حوزه حنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و صندوق توسعه ملی می تواند موجب تسریع در عملیات اجرایی شد میمه شود.

بهزاد علیزاده روز یکشنبه در جریان بازدید از عملیات اجرایی سد میمه به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه سد میمه سال ۸۹ با هدف آبیاری ۶ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی دهلران شروع بکار کرده است.

وی مشکلات فنی و کمبود منابع را از عوامل دخیل در طولانی شدن زمان اجرای پروژه برشمرد و افزود: خوشبختانه مشکلات فنی پروژه رفع شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد و در زمینه جذب اعتبارات نیز پیگیری ها ادامه دارد.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امسال ۸۰۰ میلیارد ریال برای ادامه اجرای پروژه اعتبار تخصیص یافته ولی این اعتبار نمی تواند همه مشکلات مالی را حل کند.

علیزاده اضافه کرد: تلاش می کنیم جهت تسریع در عملیات اجرایی پروژه از سایر منابع مانند ماده ۵۶ و صندوق توسعه ملی استفاده کنیم.

وی بر ضرورت استفاده از نیروهای بومی در سطوح مختلف و بویژه نیروهای فنی و کارشناسی در پروژه تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر باشد تا در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شاهد پیشرفت مناسب در این پروژه باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.