تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

پنج تن مرغ زنده قاچاق در بدره کشف شد

پنج تن مرغ زنده قاچاق در بدره کشف شد
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از کشف بیش از پنج تن مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز قانونی در شهرستان بدره خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز جمعه اظهار داشت: ماموران انتظامی بدره روز گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در مسیرهای مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه کامیونت حامل بار مرغ زنده را بمنظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی های اولیه پنج تن و ۴۵۰ کیلوگرم مرغ زنده و فاقد مجوز قانونی که قصد انتقال به خارج از استان را داشتند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: ۲ راننده خودرو در این راستا برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و بار خودروها نیز بمنظور توزیع در بازار تحویل مسوولان مربوطه شد.

اجرای نخستین مرحله مقابله با قاچاق کالاهای معکوس در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق معکوس با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در این استان خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: برای تشدید مبارزه با قاچاق کالا ، بخصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و همچنین بمنظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق ، اولین مرحله طرح مقابله با قاچاق معکوس در سراسر استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس در طول اجرای این طرح ، مقدار ۲۲ تن نهاده دامی ، ۲۳ تن مرغ زنده ، ۲۶ تن برنج قاچاق ، تعداد ۱۱ هزار و ۹۹۲ قلم لوازم آرایشی بهداشتی ، ۲۵ راس دام سبک و سنگین و پنج تن محصولات کشاورزی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال بوده است، یادآور شد: محموله های کشف شده در راستای توزیع در بازار تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

وی تصریح کرد: ۱۳ متهم در این پرونده دستگیر و بمنظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و ۲۳ خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.