تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

پالایشگاه گاز ایلام رتبه برتر سلامت اداری را کسب کرد

پالایشگاه گاز ایلام رتبه برتر سلامت اداری را کسب کرد
.

 

ایلام – مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از قرار گرفتن این واحد صنعتی در رتبه برتر ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد در بین پالایشگاه‌های گاز کشور خبر داد و گفت: این مجموعه با ۹۵.۹۴ امتیاز رتبه برتر کشور را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، روح اله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانسته در بین هفت پالایشگاه گاز کشور به رتبه برتر ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد دست پیدا کند، افزود: این ارزیابی به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد وضع شرکت‌ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می‌کند.

وی افزود: این ارزیابی در شاخص‌های ۹ گانه شامل قانون‌گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته‌ سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه‌های الکترونیکی، نظارت، کنترل و آموزش، مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در تازه ‌ترین ارزیابی شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز ایلام با رشدی ۹ امتیازی نسبت به سال گذشته و کسب نمره ۹۵.۹۴ از مجموع ۱۰۰ امتیاز در جایگاه برتر پالایشگاه های گاز کشور و در ردیف شرکت‌های برتر این حوزه قرار گرفته است.

نوریان تاکید کرد: این واحد صنعتی در برنامه‌های کلان خود همچنان به دنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات است و برای ارتقای بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه‌ای دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.