تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

تبلیغات حوزه سلامت در پایان مرزی مهران رضایت بخش است

تبلیغات حوزه سلامت در پایان مرزی مهران رضایت بخش است
ایلام - معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تبلیغات حوزه سلامت و ملاحضات مسایل زیستی حوزه پدافند غیرعامل در پایان مرزی مهران رضایت بخش است.

 

علی محمد لطیفی روز پنجشنبه در بازدید پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توجه به زیرساخت های پایانه مرزی مهران در اولویت است چرا که سالانه بخش عمده ای از زائران عتبات عالیات از این مرز وارد کشور می شوند.

وی افزود: مدیریت خوب مجموعه استانی و کمیته های اربعین و رییس قرارگاه اربعین موجب شد در بحث سلامت در پایانه مرزی مهران مشکلی وجود نداشته باشد.

معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: با وجود اقدامات زیرساختی خوبی که در پایانه مرزی مهران انجام شده اما پیشنهاد می شود با هدف مرزبانی سلامت یک بیمارستان کاملا مجهز در پایانه مرزی مهران راه اندازی شود.

لطیفی ادامه داد: تلاش می شود که راه اندازی بیمارستان مجهز در پایانه مرزی مهران در سازمان پدافند غیرعامل مصوب شود و در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات ساخت این بیمارستان باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی یک بیمارستان مجهز  تبعات زیستی که نتیجه انتقال جمعیت و ورود و خروج زائران است بطور دقیق بررسی می شود.

به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است

بر اساس موافقت مسوولان عراقی امسال تنها ۶۰ هزار زائر از طریق هوایی مجوز حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کردند که بسیاری از آنها تنها بلیط رفت داشتند و بدون شک برای بازگشت از مسیر مرز مهران به کشور باز می‌گردند.

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.