تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

رییس سازمان بسیج مستضعفین: ملت ما پرچمدار پیروزی بزرگ در قرن حاضر خواهد بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین: ملت ما پرچمدار پیروزی بزرگ در قرن حاضر خواهد بود
تهران - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما قطعا پیروزی بزرگ و تحول عظیمی را پیش رو خواهیم داشت و ملت ما پرچمدار این پیروزی بزرگ در قرن حاضر خواهد بود.

 

سردار غلامرضا سلیمانی عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در سالن شهید فخری‌زاده سازمان بسیج دانشجویی افزود: آن طور که دلسوزان انقلاب اسلامی و اندیشمندان مسلمان اعتقاد دارند و با توجه به تجربه‌ای که ما از گذشته داریم یک اَبر تحول در قرن حاضر در پیش روی ما قرار دارد.

سلیمانی یادآور شد: در گذشته تغییرات بزرگی در کره عالم اتفاق افتاد اما پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قرن بیستم ابر حادثه بود حوادث بزرگ دیگری به خاطر آن اتفاق افتاد. از مسیر این حادثه بزرگ یک ابرتحول در پیش‌روی جهان و جهانیان است که این اَبرتحول از مسیر اعتلای انقلاب اسلامی با پیش قراولی و محوریت ایران شکل خواهد گرفت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امام راحل و عظیم‌الشأن در قرن میلادی گذشته فرمودند که قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد. رهبر معظم انقلاب هم درباره بیانیه گام دوم دولت سازی و خودسازی و جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی را هدفگذاری کردند.

وی گفت: یکی از بسترهای اصلی  ابرتحول و یکی از مؤلفه‌های مهم ایجاد جهش در این پیروزی بزرگ و سرنوشت‌ساز برای بشریت تکیه بر ظرفیت‌های فناوری ارتباطات، فضای مجازی و دیجیتال است و شما جوانان با هوشمندی و درایت پیشتاز این عرصه شده‌اید.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکیلاتی انقلابی، تحول‌آفرین و مردم‌نهاد می‌تواند تحولات فراوانی را در عرصه فضای مجازی ایجاد کند، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر استفاده از تجربیات ملت ایران در گام اول و با استفاده از ظرفیت‌های فراوان ملت ایران و با محوریت جوانان با امید به آینده و امید به پیروزی و موفقیت تاکید کردند که باید این مسیر را با روحیه جهادی طی کنیم.

وی گفت: برگزاری چنین رویدادهایی برای فراهم کردن یک عرصه با هدف شکوفایی و ظهور و بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و ابتکارات در عرصه فضای مجازی با تسهیل‌گری بسیج به همین منظور است. ما در بسیج به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه داریم که در این مسیر تسهیل‌گری و هم افزایی ایجاد کرده و راه های به هم پیوستن را پیدا کنیم.

سلیمانی تاکید کرد: امروز اگر شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی ایجاد شده است یعنی آن که ملت بزرگ ایران، فناوران این عرصه را به میدان فرستاده است.

وی ادامه داد: ملت ایران همانطور که در دوران دفاع مقدس فرزندان خود را به میدان فرستاد و یک تحول بزرگ تاریخی و طولانی مدت و اثرگذار را خلق کردند.  حضور امروز در تولید محتوا در فضای مجازی هم به مثابه همان حضور دوران دفاع مقدس است هرچند تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

سلیمانی با بیان اینکه  الگوی ما برای موفقیت، الگوی دفاع مقدس است، گفت: در مکتب انتظار یکی از عملی‌ترین اقدامات برای فراهم شدن ظهور حضرت حجت(عج) تشکیل مردم‌سالاری اسلامی و دینی و تشکیل جمهوری اسلامی است که این نظام علوی و عاشورایی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما قطعا پیروزی بزرگ و تحول عظیمی را پیش رو خواهیم داشت و ملت ما پرچمدار این ابر تحول و پیروزی بزرگ در قرن حاضر خواهد بود./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.