تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

رزمایش همدلی و احسان بنیاد احسان؛

توزیع جهیزیه، وسایل گرمایشی و بسته معیشتی در مناطق محروم ایلام

توزیع جهیزیه، وسایل گرمایشی و بسته معیشتی در مناطق محروم ایلام
تهران- بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعلام کرد: ۷۶ سری جهیزیه، ۱۸۰ سری وسایل گرمایشی و ۲۰ تن گوشت گوسفندی با اعتبار ۳/۵ میلیارد تومان در بین افراد کم برخوردار استان ایلام توزیع شد.

 

رزمایش همدلی و احسان، پویش احسانه و همدلی احسان در استان ایلام در سفر مدیرعامل این بنیاد به این استان برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد احسان در حاشیه مراسم مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان گفت: رسیدگی به وضعیت مناطق محروم استان ایلام هدف اصلی این سفر بود و تا کنون چندین طرح و پویش با کمک گروه های جهادی همکار بنیاد احسان با اعتباری بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان صورت پذیرفته است.

توزیع هزار تن گوشت گوسفندی در مرحله هفتم رزمایش همدلی

سعید سلیمانی در خصوص مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان گفت: در مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان توزیع یکهزار تن گوشت گوسفندی در کل کشور را برنامه ریزی کرده ایم و در استان ایلام نیز ۲۰ تن گوشت بین خانواده های دارای مادران باردار و کودکان دارای سوءتغذیه توزیع خواهد شد.

وی با اعلام برگزاری پویش دلگرمی احسان در ایلام گفت: با توجه به برودت هوا و آغاز فصل سرما ۱۸۰ وسیله گرمایشی از جمله بخاری و آبگرمکن در بین مناطق کم برخوردار استان ایلام توسط گروه های جهادی و مردمی همکار بنیاد احسان توزیع خواهد شد.

سلیمانی درخصوص پویش احسانه و تهیه جهیزیه نیز اعلام کرد: با شناسایی زوج های کم برخوردار استان توسط گروه های جهادی ۷۶ سری جهیزیه تهیه و به این خانواده ها اهدا خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی امام در ادامه تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ توزیع ۳ هزار سری جهیزیه در کل کشور هدف گذاری شده است

وی همچنین از همکاری بنیاد احسان با گروه های جهادی در استان های مختلف خبر داد و گفت: تمام مراحل شناسایی و توزیع بسته و اقلام معیشتی و حمایتی بنیاد احسان در هر استان توسط گروه های جهادی و مردمی همان استان انجام خواهد شد و به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.