تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

نشست تاثیر بافت ها در عکاسی به همت کانون ایلام

نشست تاثیر بافت ها در عکاسی به همت کانون ایلام
نگاه اقتصاد - بیست وششمین نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان ایلام با حضور اعظم پاینده کارشناس گرافیک و مربی هنری کانون استان البرز با موضوع تاثیر بافت ها در عکاسی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، بیست و ششمین نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان ایلام با حضور اعظم پاینده؛  کارشناس گرافیک و مربی هنری کانون استان البرز با موضوع تاثیر بافت ها در عکاسی برگزار شد.

در این نشست، محمدرضا رستم پور؛ سرپرست کانون استان، کارشناسان و اعضای انجمن عکاسی حضور داشتند.

در ابتدای نشست کلیپی حاوی عکس های مرتبط با موضوع  بافت در عکاسی پخش شد و در ادامه خانم پاینده به تعریف عکاسی بافت پرداخت و در قالب مثالهایی موضوع را برای اعضا بیان کرد.
استاد مهمان برنامه،  نور را پایه ی بافت در عکاسی و  بافت را جزئی از ساده ترین تکنیک های عکاسی معرفی کرد و گفت: نور طبیعی و مصنوعی در عکاسی بسیار تاثیر دارند.

پاینده  اعضا را به عکاسی و تمرین با این تکنیک تشویق کرد و از آنها خواست با دقت بیشتر به موضوع بافت در عکاسی بپردازند و برای جذاب تر شدن عکس، از زاویه نور بالا یا پایین ، و ترکیب بندی و رنگ و استفاده کنند.

استاد عکاسی  انواع بافت صخره و سنگ ، پارچه ، شیشه ، پرتره و… را به صورت جامع و کامل معرفی و برای درک بیشتر اعضا از تصاویر و تحلیل آنها استفاده کرد و بافت های مختلف و تفاوت آنها را برای اعضا توضیح داد و از اعضا خواست از زوایای مختلف عکاسی کنند و خود را محدود به یک زاویه نکنند و بک گراندهای مختلف را امتحان کنند.

پاینده  در پایان با اشاره به این که عکاسی بافت کار ساده ای است، تصریح کرد: تنها با داشتن یک گوشی هوشمند می توان از بافت اشیای مختلف و محیط اطراف با خلاقیت و نوآوری به عکاسی پرداخت و در این راه باید نگاه خود را متفاوت تر کنید.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.