تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

تعاونی های مسکن مهر دهلران از کمک ۴۰ میلیارد ریالی برخوردار می شوند

تعاونی های مسکن مهر دهلران از کمک ۴۰ میلیارد ریالی برخوردار می شوند
ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تعاونی های مسکن مهر دهلران در صورت تکمیل واحدهای باقی مانده از کمک ۴۰ میلیارد ریالی راه و شهرسازی در قالب آورده مردمی برخوردار می شوند.

 

عبدالله بهادری عصر شنبه در نشست شورای مسکن دهلران به تعداد ۲ هزار و ۲۴۷ واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران شامل یکهزار و ۹۷۰ واحد در دهلران و ۲۷۷ واحد در موسیان اشاره و گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۵۳ واحد تعیین تکلیف شده اند.

وی به بیش از۴۰۰ واحد در قالب تعاونی هم اشاره کرد و افزود: ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای مسکن مهر دهلران از طریق وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده و چنانچه تعاونی ها تا پایان سال جاری واحدها را تکمیل کنند از این کمک در قالب آورده مردمی برخوردار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ١۰۰ میلیارد ریال نیز از محل بند (ب ) تبصره هشت وزارت راه و شهرسازی در قالب تفاهم نامه برای کمک به شهرداری دهلران برای تکمیل جوی و جدول مسکن مهر تخصیص یافته است.

بهادری از تلاش برای حذف نقاط حادثه خیز محور دهلران به مهران در نصریان خبر داد و گفت: این طرح یک مرحله مناقصه برگزار و تجدید مناقصه شده و به زودی پیمانکار آن مشخص می شود.

وی همچنین به چهاربانده کردن ۱۲ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک اشاره کرد و یادآور شد: با اختصاص قیر روکش آسفالت مسیر انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از ۳۰ کیلومتر چهاربانده کردن دهلران به اندیمشک در قالب فاز دوم خبر داد و گفت: این طرح در مرحله تجهیز کارگاه است و به زودی عملیاتی می شود.

وی به ۳۲ هزار و ۶۰۰ واحد سهم استان در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط اولیه بوده اند.

بهادری گفت: سه هزار و ۶۰۰ نفر تایید نهایی و یک هزار و ۸۱۹ نفر واریزی داشته اند.

وی افزود: در استان یک هزار و ۳۷۰ واحد در قالب ۶۲ پروژه پروانه ساختمانی صادر شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.