تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

نماینده ولی فقیه در سپاه ایلام: انقلاب ایران قدرت اسلام را در جهان نمایان کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه ایلام: انقلاب ایران قدرت اسلام را در جهان نمایان کرد
ایلام - نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: قدرت اسلام پس از چهار دهه از ظهور انقلاب ایران در جهان و منطقه در دنیا نمایان شد و همه در حال حاضر به قدرت ایران در تمامی عرصه ها آگاه هستند.

 

حجت الاسلام المسلمین اشرف علیمحمدی روز جمعه در آیین گرامیداشت ۱۲ فروردین در مصلی شهر ایلام ضمن تبریک این روز به مردم ولایتمدار استان، اظهار داشت: امروز نیازمند اتحاد و انسجام بیشتر برای پیشرفت روزافزون کشور در تمامی عرصه ها هستیم.

وی افزود: همه تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه پس از انقلاب اسلامی است که خوشبختانه فتنه ها آنان بی اثر است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: امروز با همت همه دانشمندان و متخصصان کشور به چرخه سوخت هسته ای با غنای ۶۰ درصد در کشور دست یافتیم که این مهم یک افتخار بزرگ برای کشور است.

حجت الاسلام علیمحمدی بیان داشت: کشور به لطف خدا و اهتمام جوانان از نظر علمی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی روز به روز در حال پیشرفت است و اگر برخی سوءمدیریت برخی مدیران نبود، پیشرفت بیش از این را شاهد بودیم.

وی به یادآوری زمان طاغوت گفت: در زمان حکومت شاه تمامی درآمدهای نفتی کشور توسط غربی ها چپاول می شد اما امروز این درآمدها صرف امورات فرهنگی و نظامی، فرهنگی و اقتصادی و زیرساخت های کشور می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: امروز دولت انقلابی و مردمی به رای مردمی مستقر شده که امیدواریم با کمک مردم در راستای رفع مشکلات و دغدغه ای مردم گامی بلندی بردارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.