تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

معاون استاندار ایلام: تحقق شعار سال در گرو حذف قوانین دست و پاگیر است

معاون استاندار ایلام: تحقق شعار سال در گرو حذف قوانین دست و پاگیر است
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تحقق یافتن شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر «تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی» در گرو تسهیل امور با حذف قانون‌های دست و پاگیر و بروکراسی اداری است.

 

شهریار عباسی روز دوشنبه در دیدار با رییس اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه نقش استاندارد برای تحقق کمی و کیفی شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، اساسی و حائز اهمیت است، تاکید کرد: با توجه به وظیفه خطیر استاندارد در امور مختلف و لزوم تقویت این نهاد برای تأمین سلامت و ایمنی مردم، همه ادارات و دستگاه‌ها موظف هستند ضمن همکاری لازم، در حوزه کاری خود ملاحظات استاندارد را رعایت کنند.

وی به راه‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: نکته مهم در زمینه تحقق شعار سال توجه به انجام برخی از اقدامات برای افزایش تولید است که در ابتدا باید اقدامی صورت گیرد تا با ظرفیت‌سازی جدید، زمینه افزایش تولید فراهم شود که این موضوع از طریق سرمایه‌گذاری میسر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: آنچه مسئولان بر آن اتفاق نظر دارند، این است که تحقق شعار سال در گرو تسهیل امور با حذف قانون های دست و پاگیر و بوروکراسی اداری و حمایت همگانی به صورت ملی، جدی، حاکمیتی، دولتی، فرهنگی، مردمی، دانشگاهیان و هنرمندان از تولید ملی است که توجه به این موارد در آینده‌ای نزدیک به تحول در حوزه تولید و خودکفایی بیشتر می‌انجامد.

رییس اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان ملی استادارد ایران در حوزه های مختلف، به ویژه اقدامات انجام شده توسط استاندارد ایلام در اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد که منظور خیر همگانی و مسئولیت اجتماعی اجرایی شد، خواستار حمایت همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی در راستای نهادینه کردن این مهم در تمامی زیرساخت های استان شد.

مدیرکل استاندارد ایلام هم گفت: استاندارد در تلاش است تا با تسهیل فرآیندهای استانداردسازی، ایجاد انگیزه تولید در واحدهای تولیدی و ارائه بسته‌های حمایتی موانع احتمالی موجود را در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال بردارد و به تحقق این هدف والا و مهم کمک کرد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.