تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۳

کشف ۲۲۰راس احشام قاچاق در مرز دهلران

کشف ۲۲۰راس احشام قاچاق در مرز دهلران
نگاه اقتصاد - مرزبانان هنگ مرزي دهلران در حوزه گروهان مرزي 105موفق به کشف و مهار220راس احشام قاچاق،قبل از خروج از مرز شدند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان ایلام، سرهنگ ستاد “فرج رستمی” فرمانده مرزبانی استان ایلام با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در ادامه طرح تشدیدکنترل نوار مرزی و جلوگیری از قاچاق، مرزبانان این فرماندهی در گروهان مرزی دهلران،منطقه آبراه نصریان محموله دام سنگین قبل از خروج از کشور را کشف و مهار نمودند.

سرهنگ ستاد”فرج رستمی”فرمانده مرزبانی استان ایلام در ادامه با اشاره به مناسبت های مذهبی پیش رو در اربعین حسینی و مخاطرات در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: مرزبانان غیور این مرزبوم با تمام توان خود در برابر مخلان امنیت ایستاده که ثمره این تلاشها برقراری نظم و امنیت پایدار در مرزها می باشد.

وی با بیان اینکه موضوع دستگیری قاچاقچیان احشام همیشه در دستورکار است بیان داشت:با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه و شیوه جدید قاچاقچیان مبنی بر رها نمودن دام در نزدیکی صفر مرز خود از معرکه متواری میشوند،پس ازپاکسازی و شمارش اولیه احشام تعداد ۲۲۰ راس گوسفند کشف و ضبط ، موضوع تحت بررسی است .

وی خاطرنشان کرد:دفاع از مرزهای ایران و سرحدات میهن اسلامی، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و مرزبانان سلحشور نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال و تامین امنیت مردم، با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرزها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.