تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

استاندار ایلام:

دستگاه‌های اجرایی نسبت به استانداردسازی آسانسورهای خود اقدام کنند

دستگاه‌های اجرایی نسبت به استانداردسازی آسانسورهای خود اقدام کنند
ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر استانداردسازی آسانسورهای نصب شده در ساختمان های تمامی دستگاه های اجرایی، مراکز بیمارستان، درمانی، بانک ها و دانشگاه ها گفت: اداره کل استاندارد ایلام موظف است که با اعزام بازرسان ویژه به سطح ادارات، استاندارد بودن آسانسورهای مربوطه را بررسی کنند.
حسن بهرام‌نیا عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان ایلام اظهار کرد: استاندارد موظف است با اعزام بازرسان ویژه به سطح ادارات، استاندارد بودن آسانسورهای مربوطه را بررسی و هر کدام از ادارات که در این خصوص اقدامی انجام نداده اند، به سرعت نسبت به تذکر و اخطار کتبی اقدام شود چرا که این موضوع با جان مردم و مراجعه کنندگان به ادارات بستگی دارد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی هر چه سریعتر نسبت به اخذ پروانه استاندارد آسانسورها در ساختمان های خود اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: در سپردن پیمان های کلیه ساخت و سازهای دستگاه های اجرایی و دولتی از پیمانکاران واجد شرایط استان و شرکت های مجاز مجری نصب آسانسور مطابق قوانین استاندارد استفاده شود.
استاندار ایلام یادآور شد: تمامی شرکت های نصاب آسانسور که پروانه فعالیت دارند و مجاز هستند در استان شناسایی و به سازمان نظام مهندسی معرفی شوند چرا که امروزه مهم ترین جز ساختمان ها از نظر اهمیت ایمنی و کیفیت آسانسور می باشد.
بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: به دفتر اعلام شده در  جلساتی که برگزار می شود به گونه ای برنامه ریزی شود که یک مدیر ۲ روز در هفته در جلسات حضور نداشته باشد که ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه های اجرایی استان دچار مشکل نشود و این شیوه در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: مدیران قبل از حضور در جلسات نیز با آمادگی کامل از مصوبات و آگاهی از اطلاعات و آمار مرتبط با جلسه حضور داشته باشند و یکی از الزامات حضور مدیران در جلسات اجرایی شدن مصوبات جلسات قبل است.
در این نشست مصوب شد کلیه دستگاههای اجرایی که به نوعی در صدور مجوز تولید کالا با ارایه خدمات مسوولیت دارند، مکلف هستند به هنگام صدور مجوز، متقاضیان را ملزم به رعایت استانداردها و مقررات فنی مربوطه در راستای الزام اجرای ماده ۱۶ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد کنند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.