تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

۸۶ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرا یا در حال اجراست

۸۶ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرا یا در حال اجراست
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۸۶ درصد از پروژه های مصوب سفر سال گذشته ریاست جمهوری به ایلام اجرا یا در حال اجراست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز شنبه در نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام اظهار داشت: پیگیری و اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری در توسعه و شکوفایی استان تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های اداری مشمول مصوبات سفر موظف به اجرای دقیق مصوبات هستند و این امر از اولویت های مهم است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه بیش از ۸۶ درصد پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری اجرا و یا در حال اجرا هستند، گفت: با پیگیری های استاندار بعنوان مقام عالی دولت در استان مابقی مصوبات بصورت هفتگی با جلسات اختصاصی پیگیری و درصدد اجرای آنان هستیم.

هژبری یادآور شد : مصوبات سفر در ۲ بخش پروژه های حوزه عمرانی و یک بخش هم مربوط به درخواست های مردمی است.

وی در خصوص درخواست مردمی نیز افزود: ۱۵ هزار و ۵۱۰ درخواست مردمی در زمینه های تسهیلات بانکی ، اشتغال و مساعدت مالی در سامانه سامد به ثبت رسیده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: در بخش پرداخت وام های خرد از طریق بانکهای عامل ملی ، تجارت ، رفاه ، ملت ، صادرات و صندوق کار آفرینی اقدام شده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اضافه کرد: رویکرد دولت سیزدهم در سفرهای استانی عدالت محوری است ، لذا همه تلاش ها باید برای اجرای مصوباتی که در راستای خدمت به مردم می باشد، صورت پذیرد.

مدیرکل ارتباطات مردمی ، سفرها و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست با اشاره به نقش سفرهای استانی ریاست جمهوری و مصوبات بسیار مفید این سفرها در توسعه استان گفت: همه باید تلاش کنیم تا بر اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری و کیفیت اجرای آنها نظارت داشته باشیم تا اگر چنانچه نقصی وجود دارد در میدان برطرف و زمینه برای اجرای طرح ها فراهم شود.

وی با اشاره با اینکه کارگروه پایش مستمر مصوبات سفر ریاست جمهوری در استانداری ها تشکیل شده، گفت: عملکرد دستگاهها ارزیابی و ارزشیابی می شود و هیچ کوتاهی از سوی مدیران پذیرفته نیست.

وی ارتباط مستمر مراکز ارتباطات مردمی با شهروندان را در جهت رسیدن به عدالت و پاسخگویی شفاف ضروری دانست و گفت: نامه های مردمی در نهاد ریاست جمهوری و سامانه سامد در اولویت امور است و رسیدگی به آنها در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر مستقیم دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.