تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

میزبانی چهار اردوگاه راهیان نور از زائران یادمان های دفاع مقدس در ایلام

میزبانی چهار اردوگاه راهیان نور از زائران یادمان های دفاع مقدس در ایلام
ایلام - معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: چهار اردوگاه راهیان نور با ظرفیت اسکان یک هزار و ۱۰۰ نفر در شهرستان های مهران و دهلران آماده پذیرش و اقامت زائران یادمان های دفاع مقدس در ایام نوروز هستند.

 

سرهنگ کرم رضا نصرالهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برای ایام نوروز و حضور گردشگران و مهمانان نوروزی یادمان های مختلف استان بویژه یادمان های ملی شرهانی، نقطه ایثار (قلاویزان)، معراج الشهدای مهران، سه راهی جندالله، باغ موزه دفاع مقدس، میمک و قرارگاه حضرت امیر (ع) بانروشان با مدیریت استان ایلام پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

وی اضافه کرد: همچنین یادمان های شهید باقری و سیدالشهدا(ع) با مدیریت موزه ملی دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح و استان های البرز و اصفهان پذیرای زائران و کاروان های راهیان نور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: ۷۰ خادم الشهدا و ۲۰ راوی مسلط به رویدادهای دوران دفاع مقدس، برای خدمات رسانی به زائران یادمان های دفاع مقدس برای ایام عید نوروز و حضور زائران و مسافران نوروزی در این یادمان ها ساماندهی شده اند.

نصرالهی ادامه داد: اعزام دانش آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس به اتمام رسیده و تا ۱۵ اسفندماه نیز کار اعزام دانش آموزان به پایان می رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: اعزام دانشجویان مراکز آموزش عالی نیز از ۱۰ تا ۲۶ اسفندماه به مناطق عملیاتی استان ایلام و خوزستان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، استان ایلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی افزون بر سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده را تقدیم آرمان های مقدس انقلاب اسلامی کرده است و با احتساب تعداد جمعیت استان در دهه ۶۰ ( ۲۵۰ هزار نفر جمعیت کل استان) بیشترین جمعیت ایثارگر استان در کشور متعلق به این استان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.