تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

استاندار ایلام: رسانه ها با انعکاس خدمات دولت و نظام در جامعه امیدآفرین باشند

استاندار ایلام: رسانه ها با انعکاس خدمات دولت و نظام در جامعه امیدآفرین باشند
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها واقعیت‌های جامعه را به مردم انعکاس دهند، گفت: رسانه ها، خدمات دولت و نظام را به بهترین نحوه برای مردم بیان و امید را به جامعه تزریق کنند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در این استان، اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی دولت در استان مسوولیت سنگینی برعهده دارد، اینجا بحث دولت نیست، بلکه بحث نظام است که بایستی رسانه ها وارد میدان شده و در راستای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه رسانه ها بایستی پمپاژ امید و امید آفرینی در سطح جامعه داشته باشند، گفت: شورای اطلاع رسانی عملکرد دولت و نظام را در حوزه‌های مختلف ارائه و انعکاس می‌دهد و در این راستا باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره گرفته شود تا بتوانیم به بهترین نحوه مردم را از عملکردها و اقدامات صورت گرفته، مطلع کنیم و امیدآفرینی در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به نظرات اعضای شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان، خاطرنشان کرد: نظرات و پیشنهادات بسیار ارزنده‌ای توسط اعضا در این نشست مطرح شد که این نظرات برگرفته از پشتوانه‌ علمی، تجربی و تخصصی بود که به‌طور قطع از این نظرات و راهکارها در راستای ارتقا فعالیت شورای اطلاع رسانی دولت بهره‌ خواهیم گرفت.

بهرام‌نیا با بیان اینکه در طول یک بازه‌ زمانی مشخص، رسانه‌هایی که بیشترین عملکرد را در حوزه‌ تبیین داشته باشند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، افزود: خیلی از شکوفایی هایی که در جامعه روی می دهد، ناشی از تضارب آرا است، همه نخبگان می‌توانند در راستای جهاد تبیین و روشنگری کمک کنند و امید است با هم افزایی همدیکر رسالت خود را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها واقعیت‌های جامعه و دستاوردهای دولت را انعکاس دهند، تصریح کرد: انتقادات باید پشتوانه‌ منطقی و مستدل داشته باشند، انتقادات سازنده را می‌پذیریم.

استاندار ایلام با اشاره به جایگاه مهم روابط‌عمومی در در موفقیت و پیشبرد اهداف آن دستگاه، تاکید کرد: نیروهای روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی باید از بهترین‌های این حوزه باشند، روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی باید گفتمان دولت را بپذیرند و برای ارتقای سواد رسانه‌ای با آموزش، مهارت‌های لازم حوزه‌ روابط‌عمومی را فرا گیرند.

به گزارش ایرنا، بررسی تشکیل کارگروه رسانه‌ای در استان، پیگیری برای سه در هزار اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به حوزه‌ی روابط‌عمومی و تشکیل کارگروه تولید محتوا در استان از جمله مصوبات این نشست بود.

در پایان این نشست، آقایان «علی‌اصغر اسدی» مدیر خبرگزاری تابناک و پایگاه خبری گفتمان ایلام، «یاسر بابایی» سرپرست خبرگزاری کردپرس در استان ایلام و صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه‌ «واده‌نگ» و «نادر قیطاسی» از فعالان رسانه‌ای استان و مدیر پایگاه خبری مرصاد ایلام به‌عنوان اعضای جدید شورای اطلاع‌رسانی استان معرفی و حکم خود را دریافت کردند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.