تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

معاون استاندار ایلام: ۳۲ کمیته برای دومین سفر استانی دولت به استان فعال شده است

معاون استاندار ایلام: ۳۲ کمیته برای دومین سفر استانی دولت به استان فعال شده است
ایلام - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه ۳۲ کمیته برای دومین سفر دولت سیزدهم به ایلام فعال شده، گفت: سفرهای استانی رییس‌جمهور و هیات دولت یک اقدام ارزشمند و ماندگار برای توسعه استان است.

محمدسبحان حسنی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی روسای کمیته‌های سفر هیات دولت به استان ایلام، اظهار کرد: سفرهای استانی رییس جمهوری فرصت خوبی برای توسعه استان است که با برنامه‌ریزی مناسب می توانیم از این فرصت برای برخورداری از مصوبات این سفر برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی افزود: سفرهای استانی دولت یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار است که در این سفر شاهد تخصیص اعتبارات ویژه و تصویب طرح‌های اساسی در زمینه توسعه استان خواهیم بود.

استاندار ایلام تصریح کرد: امروز رییس‌جمهوری و وزرا خود به میان مردم می‌آیند تا مشکلات را در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق از نزدیک بررسی کنند و تصمیم‌گیری برای حل مشکلات، فاصله مردم با مسئولان را کم کنند.

معاون استاندار ایلام: ۳۲ کمیته برای سفر دوم دولت سیزدهم به ایلام فعال شد

حسنی ادامه داد: در دور اول سفر دولت سیزدهم به این استان فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه استان خلق شد و هم‌اکنون ایلام آماده میزبانی دور دوم سفر این دولت است که به دنبال استفاده لازم برای توسعه استان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: فراهم کردن زمینه استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم از دولت و مسئولان ارشد کشوری ضمن اینکه بعنوان یک رخداد تاریخی در استان مورد توجه قرار می‌گیرد می‌تواند یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته باشد.

وی عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم کارهای بسیار خوبی در حوزه عمرانی، اقتصادی و زیرساختی استان انجام شده و در سفر دوم دولت پیش‌بینی‌می‌شود که نگاه ویژه ای به استان متمایل گردد.

سفر دوم سیزدهم به استان ایلام به زودی انجام می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.