تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

۲۵ درصد مشترکین برق خانگی ایلام پاداش صرفه جویی دریافت کردند

۲۵ درصد مشترکین برق خانگی ایلام پاداش صرفه جویی دریافت کردند
ایلام - مدیرعامل شرکت برق استان ایلام با بیان اینکه ۲۵ درصد مشترکان برق خانگی ایلام پاداش صرفه جویی دریافت کردند، گفت: میزان پاداش کاهش مصرف برق در بستانکاری قبوض ثبت می شود.

«ولی الله ناصری» شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: ۶۳ هزار مشترک برق در استان ایلام ۴۰ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی در مصرف دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه در طرح( یک مساوی با بیست) تا ۲۰ برابر تعرفه مصرف برق که حدود ۱۰۰۰ ریال است به مشترکان برق پاداش داده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام یادآور شد: به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف برق ۲۰ هزار ریال به مشترکان برق که صرفه جویی کرده اند، پاداش داده می شود.

ناصری با بیان اینکه در استان مشترکینی داریم که تا حدود ۲۵ میلیون ریال پاداش کاهش مصرف برق دریافت کرده اند، یادآور شد: میزان پاداش کاهش مصرف برق در بستانکاری قبوض ثبت می شود و بعد از صدور قبوض، این پاداش به مشترکین برق صرفه جو ابلاغ می شود.

وی با تاکید بر رعایت الگو و کاهش مصرف برق توسط مشترکین برق در استان، گفت: تداوم کاهش مصرف برق نیازمند همراهی مشترکین برق در استان است.

ناصری بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی هفته گذشته به علت گرمای هوا تعطیل اعلام گردید و با کاهش مصرف برق در مراکز ادارای و تجاری، کاهش ۱۱ مگاواتی پیک مصرف برق در استان ثبت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام افزود: در این ایام، حدود ۵ درصد کاهش مصرف برق در برخی از ساعات در استان ثبت شد.

وی یادآور شد: از مشترکین برق در استان درخواست می شود که با کاهش بار سرمایشی در این ایام در کولرهای آبی با استفاده از دور کُند و در کولرهای گازی با دمای ۲۴ تا ۲۶ درجه، استفاده از نور طبیعی در طول روز و عدم استفاده از وسایل پرمصرف و غیر ضرور در ساعات اوج مصرف، ما را یاری کنند.

ناصری خاطرنشان کرد: ساعت اوج مصرف برق در استان در این ایام از ساعت ۱۰ الی ۱۱ شروع می شود و ساعت پیک مصرف تا ساعت ۲۲ الی ۲۳ شب ادامه پیدا می کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.